Extras din Studiul AdMarket (Advertising Marketing Research 2008), realizat de Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) in colaborare cu D&D Research :

Care dintre urmatoarele tipuri de activitati de marketing si comunicare credeti ca vor avea cel mai mare potential de dezvoltare, in viitor?

Interactive/web design/mobile marketing 83%
PR si comunicare corporatista 51%
Creatie si strategie de comunicare 47%
Direct marketing 40,5%
Branding&Naming 35,6%
Asistenta in elaborarea strategiilor de marketing 27,5%
Media planning, buying si strategie media 21,5%
intregul studiu, cu referiri interesante la interactiv, aici

2 Comments

  1. Am dubii daca majoritatea respondentilor ar putea in fapt sa explice diferenta intre doua categorii luate la intamplare.

    Daca e pana acolo, nu stiu nici autorii studiului cum ar scoate camasa la anumite perechi.

  2. Mircea: 🙂 subiectul asta a atras atentia multora

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close