Închide

Ce vrei să cauți?

Prețurile în magazinele online, cu până la 40% mai mici

diferente pret online offline magazine online
diferente pret online offline magazine online

Produsele cumpărate din magazine online sunt cu până la 40% mai ieftine comparativ cu produsele cumpărate din magazinele tradiţionale, reiese din studiul “Price Index” realizat de Millward Brown Romania în luna octombrie.

Preţuri mult mai bune în mediul online au fost înregistrate la cărţi, telefoane şi tablete, cu diferenţe semnificative, de până la 27%, pe perioada campaniilor promoţionale, faţă de retailul tradiţional.
Discount-ul mediu de 18% aplicat cuptoarelor cu microunde a impus această categorie printre cele mai avantajoase pentru cumpărători.

În cazul electrocasnicelor mari, magazinele online oferă preţuri în medie cu 4-5% mai mici decât în magazinele offline de specialitate, ceea ce, cumulat cu facilităţile de livrare, reprezintă o economie importantă de timp şi de bani.

diferente pret online offline magazine online

top magazine online indice de pret

top magazine online indice de pret 2

 Studiul realizat în prima parte a lunii octombrie a luat în calcul 15 categorii şi 150 de produse.
Pentru fiecare categorie au fost analizate câte 10 produse alese aleator din 27 de magazine online şi offline, magazinele fiind selectate după relevanţa lor în categorie.
Indicele de preţ a luat în calcul preţul de vânzare la un moment dat, care include – acolo unde a fost cazul – promoţiile din acel moment, fiind comparate doar produse care au caracteristici tehnice identice.

 Despre Millward Brown Romania

Millward Brown România are peste 15 ani de activitate în România, fiind, sub denumirea Daedalus Millward Brown.

Printre clienţii Millward Brown România se numără principalii jucători din industria bunurilor de larg consum, telecom, servicii financiar-bancare. Reţeaua globală Millward Brown are 82 de locaţii în 52 de ţări, fiind unul din liderii mondiali în cercetarea de marketing şi expert în studii legate de advertising, comunicare de marketing, media şi brand equity.

Articole populare Ultima luna

Adaugă comentariu