am tot auzit despre serviciile dazastruoase ale RCS & RDS dar n-am crezut pana in seara asta. povestea nu reflecta decat indolenta si tampenie. asadar:
ieri cand am plecat la serviciu, am zarit cativa lucratori ai RCS & RDS care isi faceau de treaba cu niste cabluri prin bloc. relaxati si cu glumele acelea gen „Doreleeee!”.
aseara n-am dat drumul la televizor, n-am intrat pe Internet. In seara asta insa constat cu stupoare ca nu merge Internetul si nici n-am semnal la televizor: ambele livrate de RCS & RDS. Dau telefon: imi raspunde o roboata care ma avertizeaza cum ca sunt inregistrat. accept. nimic, se intrerupe. sun din nou, din nou roboata ma avertizeaza ca a noastra convorbire va fi inregistrata. in fine, raspunde cineva pe nume… dar n-are rost sa spun cum se numeste, ca-l da afara si bietul om care nu are nici o vina in afara de aceea de a lucra la o firma care se caca pe clienti.
ii spun care e problema… convorbire lunga, n-are rost sa va plictisesc. rezumat: nu se poate face nimic, pana maine la ora 09.00 cand incepe RCS & RDS lucrul. Nu au echipe de noapte, service-ul e pana la ora 22.00, dupa aceea, probabil oamenii de la maretul operator se culca. sau beau fericiti. singurul lucru pe care pot sa-l fac pentru a ma razbuna pentru cele 48 de ore de intrerupere a serviciului: pustiul de la relatiile cu clientii imi sugereaza sa ma duc la casierie (care, stiu, e intr-un spatiu jegos la parterul unui bloc si unde va trebui sa stau la coada) sa fac cerere pentru a primi banii inapoi… nu ma intereseaza cele cateva zeci de mii platite pentru un serviciu care nu exista. am vrut sa vad daca pot sa fac ceva. evident, nimic!
noroc cu back-up-ul la Internet de la Romtelecom, cu telefonul mobil de la Orange. Televizorul: nu il prea mai deschid, si oricum exista alternative…de la Romtelecom sau de la UPC, stiti, cu antena de satelit…
sa nu va inchipuiti ca pe RCS &RDS il va durea undeva ca ia bani pe servicii proaste… actionarii stiu ca il vor vinde cat de curand unui operator serios si nu asteapta decat sutele de milioane de euro… in rest, clientii? sunt, evident, niste fraieri care pot fi jumuliti de bani… si pe care poti sa te caci cum vrei… sa te caci indelung pana maine dimineata cand Doreii de la RCS & RDS evident ca nu vor repara defectiunea, dar in schimb vor mai lasa alte blocuri fara cablu…
si apropo, RCS & RDS, ce-i cu obiceiul asta sa inregistrezi convorbirile cu clientii pe care ii furi?!
update: 0ra 12.00. s-a reparat.
19 comentarii Adaugă comentariu
lasa ca si UPC e la fel. Trafic cu fluctuatii si chiar intreruperi, stat cate 1/2 ora la telefon (pe banii mei, evident), raspunsuri tampe si nelipsita coada de min. 15 persoane la casierie… Me gets very frustrated
Aura, nu pot sa ma pronunt in privinta UPC… tot ce stiu: a fuzionat cu Astral si orice uniune intre doua mari companii se lasa cu oarece deranj… si oricum, actionariatul e american, iar americanii cand e vorba de telco nu se joaca…
si o intrebare: daca ai avut nemultumiri de ce nu i-ai dat in gat pe blog? 🙂
domnu’ director, remarc niste chestii 😀
nu stiu cum sa le zic, dar ti le voi detalia la o bere 🙂
Eu am o telenovela intreaga cu RDS-ul. Primele 2 luni ale anului am „fost abonata” la „servicii clienti”. M-am delectat la 2-3 zile cu vocea robotica. M-au pus sa-mi cumpar alta placa de retea, m-au pus sa-mi schimb antivirusul, sa-mi reinstalez totul. Si conexiune pauza! Si desi am cerut tichete de nefunctionalitate nu mi le-au luat in considerare pe factura. Daca as avea alta alternativa as renunta si maine la serviciile lor sau, mai bine zis, deserviciile lor.
Subscriu! O firma careia nu-i pasa de clienti sau de imagine. Dupa N reclamatii, interventii direct la managerii companiei si asa mai departe, abia am reusit sa trec la Fiberlink si pe o legatura speciala probabil, care nu cade la fel de des precum Cablelink. In schimb viteza nu este nici la 1/100 din promisiuni. Sincer nu stiu cum se descurca firmele serioase care depind de Internet, ma gandesc la Softpedia de exemplu.
Eu folosesc serviciile RCS&RDS pt tv,telefonie si internet si nu am avut nici o problema timp de 6 luni de cand sunt abonat-zona Tineretului. Am prieteni insa care au UPC si au mari probleme. Pentru instalare au dat spaga-200 ron.
Inca de la semnarea contractului am fost pacalit prin faptul ca au spus ca dureaza 2 MAXIM 3 saptamani instalarea telefon+tv+internet si au trecut 2 luni si jumatate. Dupa nenumarate sesizari nu am avut niciun rezultat. Nimeni nu stie cand se v-a instala internet+cablu+telefon. La asistenta tehnica de o luna de zile ne spun: „saptamana aceasta”, „in 2-3 zile”, dar nu se intampla nimic. M-am saturat de ataea minciuni!!!!!!!!
….Observ multe nemultumiri legate de serviciile oferite de firma…si observ ca sunt nemultumiri legate de ceea ce va comunica operatorii… cate 85-90% dintre noi sunam si folosim un ton neadecvat…si „tipam”….injuram si ne descarcam nervii pe bietii oameni..care nu au cum sa stie de fac altii pe teren sau daca comenzile au fost sau nu,din moment ce ei stau ore in sir intrun birou,cu 30-40 de oameni,care mai de care kinuindu-se sa calmeze nemultumitul de la celalalt capat al firului…stiti cat este de stresant si cat e creierul de solicitat..cand ai atatia oameni in telefon care nici macar nu au invatat sa se recomande…multi oameni care nu stiu ce e ala un CNP…multi care nu stiu sa multumeasca dupa ce primesc o informatie….???E JENANT!
Personal eu nu am avut o experienta prea proasta cu RDS pana acum. Evident, se poate si mai bine, dar in mare sunt multumit.
kikiriki are dreptate in comentariul referitor la relatiile dintre clientul care suna si operatori. Oamenii uita ca de fapt vorbesc cu un operator care e invatat sa zica o poezie. Operatorul nu e un specialist care sa ajute intr-adevar la rezolvarea unei probleme tehnice si daca vii cu asa ceva, te ia pe niste cai prestabilite de te face sa-ti pierzi rabdarea. Dar asta e, nu toata lumea stie ce-i aia o adresa de IP, un firewall sau are cunostinte elementare de networking.
Referitor la inregistratea convorbirilor, stai linistit, e o practica relativ recenta dar urmata de multe firme, nu doar de RDS.
Ca drept reply
Stiti cum e cu reclamele. Nu? Cupmparati ca e „cu branza” la noi. Ei bine m-am abonat la reteaua RDS-RCS datorita ofertelor pe care le au. Apare oferta cu digi mobil. Zic:”Minunat!!!” Merg la un moment dat si iau si al doilea Digi.[u][b] Rau moment, problemele incep sa apara[/b][/u]!!!!!!!!
Problema l;or este ca nu stiau ca si eu lucrez la o firma de telefonie si inca internationala. Bad luck pentru ei. Sun la ei la suport imediat ce mi se activeaza al doilea digi. De ce? Toate apelurile si cele care trebuiau sa ajunga pe fix si cela care trebuiau sa ajunga pe cele dou digi erau rutate pe un singur telefon(pe al doilea numar de digi primit!!).
Sun la ei fac reclamatie, mi se zice politicos de catre o domnisoara acre nu stia ce e aia rutare, ca as fi facut eu ceva la mobile. Ok zic fac resetare din meniul telefoanelor. Nimic. In linishte rezolva ei problema cumva dar numai pe jumatate. Surpriza pot primi apeluri internationale dar eu nu pot forma. Ba mai mult cand sun sa anunt problema sunt intrebata daca sunt in stare sa introduc prefixul international(oare cat de blonda ma cred astia?!?!?!?!?!?). Sun de doua saptamani la ei, ma duc cu zaharelul, ma trimit de la un sediu la altul fara sa mi se rezolve problema. Minunat! Bine ati venit in reteaua RDS-RCS, locul unde toate telefoanele sunt setate aiurea!!!!!!
Si uite asa sunt trimisa acasa cu coada intre picioare si cu problema nerezolvata. Ca poate candva va veni cineva de la suport tehnic si se va uita la telefoanele mele sa vada care e problema. Adica??? Nu putem sa iti rezolvam problema pentru ca la noi departamentul de suport tehnic de fapt nu exista! Si stai o clipa ca vina e mereu a clientului!!! How cool is that?!?!?!
Apropos, draga retea RDS-RCS daca aveti nevoie de cineva pe suport tehnic imi ofer serviciile, va fac eu rutarile corect pe servere daca e nevoie, si va si pot arata ce inseamna suport tehnic!!!
Un client nemultumit: Alina
Eu nu sunt surprins de asa-zisul departament tehnic de la RDS. Cum spunea prin iarna Manac: „Desi actionarul principal, domnul Zoltan Teszari, este de origine maghiara, eu cred ca RCS&RDS este compania cea mai romaneasca din tara si de peste hotare.” Se pare ca s-au adaptat de minune aici. Au invatat foarte repede ca cei mai multi dintre romani merg pe principiul ” cand s-o putea, se rezolva” si ei profita la maxim de asta. Putini sunt cei care se „razvratesc” si incearca sa-si faca dreptate. Si atunci, oricum, e tot degeaba. Se lovesc de un zid. Cred ca angajarile la ei se fac pe ochi frumosi sau pe cine stie ce alte criterii pentru ca dau numai de fufe la telefon.
Inca nu am digi (si nu cred c-o sa vreau vreodata), dar am tot timpul probleme cu netul si cu decodorul HBO. Probleme care bineinteles nu se rezolva decat intr-o saptamana. Sa ma consider norocos ca se rezolva?! Intrebari de-astea am ajuns sa-mi pun dupa numai 10 luni de cand m-am mutat la ei 🙁
O da toti suntem nemultumiti, vai si vai dar ce servicii vreti fratilor la banii pe abonamentul lunar pe care il platiti; daca vreti si doriti servicii smechere si suferiti actiune abonati-va la o firma care va poate oferii servicii fara surprize neplacute, dar nu puteti ptr ca la rds e mai ieftin si na asa-i romanu si ieftin si bun de unde pana turcului-
Andrada draga ai uitat in ce tara traiesti? Ai cumva impresia ca daca dai mai multi bani primesti servicii mai bune? Traim in Romania si asta inseamna ca avem de-a face cu romani. Eu spre exemplu platesc o caruta de bani pe internet „broadband” (ghilimelele nu sunt degeaba) de la ORANGE si pot sa va spun ca e o MARE CIOACA pe linga faptul ca merge ca porcul si nici pe departe nu are cei 7,2mbps promisi in mijlocul metropolei ma mai trezesc si cu cost suplimentar pe factura de circa 200 ron (2 mil lei vechi) pe factura lunara. Crezi ca ma baga cineva in seama, crezi ca macar au vreo „domnita” care sa-mi raspunda la telefon – nici vorba, imi pune melodia aia a lor pina imi ies din pepeni ma urc in masina si tabaresc peste ei la sediul central unde dau de un gras care ma ia la misto. Asta e tara in care traim. Pacat ca mai avem mult de indurat pina sa ajungem la nivelul grecilor care acum sunt in strada si fac revolutie.
http://www.petitieonline.ro/petitie-p46853053.html
Io ii fac escroci pa unde apuc.
rcs-rds mi-au cerut plata abonamentului pe cateva luni din 2008 – noroc ca aveam pastrate chitantele ce dovedeau plata – NU LE_AU LUAT IN CONSIDERARE – au taiat semnalul pana am platit din nou – asa am facut. dupa lungi calcule facute de ei circa 5 luni au admis ca sunt datori la mine circa 100 ron. Zic Ok. Ba esti nebun, pe o factura recenta vad stornata suma ce mi-o datorau, nici decum nu au scazut din urmatoarele luni de abonament.
au scos din Codul penal inselaciunea sau au legalizato !!!!!!!!!!!!!
De cind parintii mei au trecut pe RDS trebuie sa sun in medie de 40 de ori ca sa ‘prind’ odata. Uneori nu se poate oricit as incerca.
Legaturile internationale sunt execrabile.
De cele mai multe ori intra o inregistrare “Creditul dvs nu permite initierea acestui apel”. Mentionez ca sun din Canada, deci nu am nici o treaba cu creditul RDS.
Desi parintii mei au facut nenumarate sesizari, li s-a spus ca e din vina companiei canadiene desi eu sun orice alt telefon din Romania in afara de RDS.
Uneori in mijlocul conversatiei intervine o alta inregistrare ce imi aduce la cunostinta ca nu mai credit si taie legatura.
Un amic din Italia imi confirma ca acelasi lucru i se intimpla si lui. RDS a spus ca nu are ce sa-i faca.
Atita nesimtire …
PS
Am depus cerere scrisa cu numar de inregistrare, erau obligati sa raspunda in 30 de zile. Au ignorat-o si nu au raspuns.
Deci eu cand mi-am instalat netu de la RCS & RDS tot 1-2 saptamani au zis ca dureaza si a durat 3 luni.La 3 luni vin si ma anunta ca nu pot sa imi bage cablul doar daca imi fac eu santul ma rog…am facut santul au mai trecut 2 saptamani si mi-au montat si netu.Sa intamplat sa nu platesc netu dupa un an de untilizare si mi lau taiat m-am dus l-am platit si cand mi-au dat drumul nu mergea am sunat la ei si imi zice sa ma conectez la cablu direct fara router si le-am zis ca nu imi ajunge calculatorul la cablu iar ei mi-au raspuns „imi pare rau atunci nu va pot ajuta” 😐