discutie astazi face to face, 20 de minute, cu Wim Vermeulen– director of Digital Innovation Ogilvy Group, despre viitorul presei traditionale (evident am atins si subiectul disparitiei ziarelor 🙂 si despre advertisingul in jocuri/lumi virtuale samd. nu mai dau termene, pentru ca mereu se iveste cate ceva, dar sper sa postez interviul asap. precizez doar ca Win are cam aceleasi previziuni ca si mine.
incalzirea a constat intr-o foarte interesanta discutie, alaturi de patru colegi din presa scrisa, despre comunicare si advertising in mediile digitale cu tenisman-ul Adrian Alexandrescu, One-to-One Communication Director/ OgilvyOne worldwide . (voi reveni, de asemenea).

ps: am aflat cu ocazia asta ca un gigant it&c american considera prima pagina cu rezultatele returnate de google search despre brandul propriu aproape la fel de importanta ca site-ul propriu si ca are o echipa care se ingrijeste special de aceasta.
sugestie: puneti mana si cautati-va pe google si daca nu va place ce gasiti, angajati o echipa de specialisti sa rezolve problema 🙂

bonus: ce branduri apreciaza internautii romani

1 Comment

  1. I can’t wait 🙂

    Interesant este ca la DMF2008 (Digital Marketing Forum) nu mai putin de 3 personalitati au amintit lumile virtuala in contextul discutiei despre Marketing:

    1) Wim Vermeulen- director of Digital Innovation Ogilvy Group

    2) Alain Heureux, President, IAB Europe (care a avut chiar si un screenshot din SL in prezemtare)

    3) Alexander Schoenfeld – Landor , care a mers chiar mai departe si a vorbit despre “the haptic exploration of virtual environments”

    Is getting hot this thing 🙂

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close