Închide

Ce vrei să cauți?

lectii de new media: unde dai si unde crapa

elena olteanu,4ACE

unul dintre avantajele, pericolele, surprizele pe care le aduc new media si web 2.0 este acela ca mesajul autorului, in speta ziaristul care isi pune opera online, si sursa se pot astepta la orice.
cum comentariile la articole sunt adesea deschise (si de obicei nemoderate de catre web administrator daca preopinentul nu se apuca sa injure la ca usa cortului), este foarte posibil sa ai surprize. placute sau extrem de neplacute.

cazul de fata: un articol banal, despre cat de tari sunt companiile in romania si cum reusesc ele performante economice exceptionale (poza e mai buna decat articolul). dupa aparitia online, respectivul articol s-a transformat intr-un dezastru total din cauza, sau datorita, comentariilor. ( dezastru pentru subiect).

au mai scris pe aceasta tema: subiectiv si zoso ( probabil si altii, dar nu intru acuma pe blog search).

PS: habar nu am cine este victima, dar daca nu poti controla imaginea propriei companii, dar te angajezi sa te ingrijesti de a altora, e potrivit mai degraba sa intri pe site-urile de angajari si sa dai search dupa „vanzator/vanzatoare plus butic”.

PS2: regula: ori te porti omeneste cu angajatul/subalternul, ori il dai afara daca e dobitoc.exploatarea omului de catre om e un talent!

PS3: cainele (cainii) doamnei pe care il ( ii) evoca toti fostii angajati nu are (au) nicio vina. in fine, victime colaterale exista intotdeauna 🙂

sursa foto: business standard

Articole populare Ultima luna

2 comentarii Adaugă comentariu

  1. se numesc „tzapi-ispasitori”… 😉

Adaugă comentariu