evident ca nu, chiar daca „doar 16% dintre tinerii intre 18 si 30 de ani mai citesc un cotidian”. un comentariu interesant despre modificarile creierului uman aduse de digital, aici.
Filosofii relaxate despre hi-tech și omenire
Best Newsletters Webstock 2021
9 comentarii Adaugă comentariu
As zice mai degraba ca tampeste continutul pe care un asemenea tanar l-ar gasi pe net… in plus daca ar alege sa citeasca un ziar oare care ar fi …? Nu cumva informatia de proasta calitate tampeste indiferent de unde vine (sau unde o cauti)?
Marius: e un cerc vicios!
Tampitii nu isi dau seama ca informatia e proasta si devin si mai tampiti ( sau nu stiu cum sa o caute pe cea valoroasa)
Foarte interesant articolul – de fapt am remarcat anumite schimbari nu numai la mine, ci si la unii mai tineri cu care am avut ocazia sa interactionez.
Pe de alta parte, articolul nu spune daca acel „cotidian” este online sau nu.
Si eu m-am dezobisnuit sa citesc „un contidian”, dar citesc bucati din mai multe.
Problema cu cautarea informatiei utile sau ce informatii sunt cele mai buna este insa una care ar merita cu mult mai multa intentie. Wikipedia a ajuns la nivel de enciclopedia britannica pentru multi, care uita de fapt ce este.
eh, puteai face reclama si la articolul aparut acu vreo sapt. pe go4it.ro 😉
Bogdan, cred ca se refera la cotidianul pe print, intepenit in informatie in momentul expedierii catre tipar. notiunea de „cotidian” ca specie de presa a disparut din online fiind inlocuita cu cea de „ziar continuu”, adica cu o institutie in care si editorii, si cititorii (userii) produc in permanenta content, care poate fi imbogatit teoretic continuu atat timp cat exista respectivul site.
lincu’…lincu’, vrem lincu’! pentru ca go4it.ro are mult continut
internetul te si poate destepta
iti recomand si un articol al lui carr ce surprinde si ideea asta. nu credeam ca omul asta poate fi chiar mai bun ca jurnalist decat este ca scriitor:
http://www.theatlantic.com/doc/200807/google
poftiti lincu’: http://www.go4it.ro/articol/3349099/Tehnologia-intinereste-creierul.html