da, in plina criza, marius ghenea cumpara flori de lux si brazi de craciun de la gravity design. revenim
update/din comunicat :
„Marius Ghenea, cunoscut business angel, anunţă investiţii consolidate în comerţul online, prin preluarea unei participaţii majoritare de la compania Gravity Design, care operează cele mai cunoscute brand-uri pe piaţa online a florilor www.floridelux.ro şi site-ul sezonier www.brazidecraciun.ro.
„Ceea ce cred că putem câştiga de pe urma acestei tranzacţii, atât eu cât şi partenerul meu Marius Dosinescu,
este atingerea obiectivului strategic şi de business, prin consolidarea poziţiei de lider pe piaţa vânzărilor online de flori, produse şi servicii conexe. Am decis să investesc în acest segment luând în considerare potenţialul pe care îl are această piaţă şi în special cele două site-uri”, declară Marius Ghenea, preşedinte Gravity Design.
„Avantajul parteneriatului semnat constă, printre altele, şi în complementaritatea experienţei şi resurselor pe care amândoi le avem in mediul online, mai ales că Marius Ghenea vine cu experienţa din celelalte proiecte consolidate, dar şi din investiţii de succes de tip business-angel”, completează Marius Dosinescu, General Manager Gravity Design.
Odată cu apropierea sezonului, site-ul de brazi şi decoraţiuni de Crăciun, www.brazidecraciun.ro, desfăşoară până pe 15 noiembrie o ofertă specială, prin care acordă o reducere de 15% tuturor celor care plasează pre-comenzi în acest interval. Echipa BrazideCraciun a efectuat un studiu de piaţă relevant şi a constatat că, asemeni consumatorilor europeni sau americani, românii încep să se gândească la perioada de Crăciun şi achiziţiile specifice acestui sezon festiv cu mai mult timp înainte, în comparaţie cu anii trecuţi când lăsau pe ultima clipă aceste pregătiri. Astfel, datorită acestor iniţiative timpurii, site-ul a înregistrat încă din luna octombrie un număr record de comenzi, în valoare de peste 30.000 euro.
„Majoritatea clienţilor ce au plasat comenzi începând cu luna octombrie sunt corporaţii care doresc să pregătească încă de pe acum campaniile pentru sărbatorile de iarnă, dar şi persoane fizice care doresc să evite aglomeraţia lunii decembrie”, explică Marius Dosinescu, General Manager Gravity Design.
Marius Ghenea mai deţine şi cele două magazine online specializate în produse IT&C, electronice şi electrocasnice, PCfun.ro şi Electrofun.ro, în care va investi în următoarele 12 luni până la două milioane dolari, focus-ul fiind pe promovarea produselor şi serviciilor, pe sporirea competitivităţii preţurilor până la nivelul la care compania să devină lider de preţ, pe dezvoltarea resurselor umane ale companiei, pentru a acoperi la un nivel profesionist un vârf de sezon cum este acela de la sfârşitul anului.
Pentru mai multe informaţii despre Marius Ghenea, vă rog accesaţi www.ghenea.ro.
Despre Gravity Design:
Compania Gravity Design operează site-uri precum www.floridelux.ro, un brand deja cunoscut în Romania pe piaţa online a florilor, site-ul sezonier www.brazidecraciun.ro, cel mai important site de vânzare online brazi şi decoraţiuni de Crăciun. În plus, compania deţine şi alte site-uri conexe cum ar fi www.coroane.ro, www.dsmcosmetic.ro etc. Marius Dosinescu, directorul general al companiei, are o experienţă de 6 ani în comerţul online al florilor şi al produselor de tip sezonier, crescând treptat notorietatea brand-urilor FlorideLux şi BrazideCraciun.
13 comentarii Adaugă comentariu
la ce preturi?:)
cred ca vor fi confidentiale 🙂
Pai in plina criza se cumpara cele mai profitabile afaceri 🙂
Normal ca vor fi confidentiale, dar arunca si tu o suma cu aproximatie, maine poimaine vad ca ia emag-ul.
@razvan: right, profitabile si ieftine:)) pardon, la preturi avantajoase. ca sa fiu politically correct.
Sau mai stii… poate cumpara tot AvantajNet-ul 😉
Mare stire! Mare afacerist!
Cred ca din disperarea de a aparea in presa, Ghenea ar fi in stare sa anunte si cind isi cumpara prezervative!
Victore, am vazut multe chestii jenante in presa, dar stirea asta (si mai ales modul in care e scrisa – de exemplu: „site-ul a înregistrat încă din luna octombrie un număr record de comenzi, în valoare de peste 30.000 euro”) e printre cele mai penibile.
@Liviu: strugurii sunt chiar atat de acri pentru tine?
Americanii o spun altfel (ca tot suntem dupa ziua zero acolo): la fiecare parada se gaseste cineva care se roaga sa ploua daca nu este parada lui 😀
Ce cred ca este interesant este saltul intre postura de asa zis „business-angel” si cea de om care preia o „participatie majoritara”.
Diferenta este importanta si subliniaza de fapt strategia din spate: furnizarea de capital la nivel de seed money pentru a usura apoi o preluare strategica in momentul atingerii profitabilitatii.
Nu este o strategie rea.
Daniel, antreprenorii talentati investesc in vremuri de criza, stii bine asta 🙂
Imi permit o mica corectura:
Investitorii talentati investesc in vremuri de criza, binenteles in antreprenori cat se poate de talentati. 😀
Pentru Liviu Iancu:
Nu stiu daca am avut placerea sa ne cunoastem asa ca nu inteleg foarte bine atitudinea ostila.
Imi pare sincer rau ca stirea ti s-a parut penibila, dar faptul ca atat numeroase publicatii cat si numeroase blog-uri au preluat-o fara vreun fel de incentive material din partea mea, ci pur si simplu ca pe un „interesting news”, ar putea sugera ca exista totusi un anumit nivel de interes pentru o asemenea informatie.
Mai ales in cazul unui blog excelent si apreciat ca al lui Victor, nu cred ca se poate pune problema ca cineva l-a fortat sau l-a motivat incorect sa dea aceasta stire!
Cat despre acoperirea mea in presa, cei care citesc presa de business stiu foarte bine ca eu nu am vreo problema cu prezenta in presa de mai bine de 10 ani, asa ca nu trebuie sa „inventez” stiri ca sa apar in media. Din acest punct de vedere, „disperarea” mea de a aparea in presa de care vorbesti este o impresie a ta pe care o respect (chiar daca modul in care iti exprimi ideile este lipsit de corectitudine si eleganta fata de un om care nu cred ca ti-a facut vreodata ceva rau), dar impresia ta este gresita.
Daca tot am deschis acest subiect, as vrea sa precizez din nou ca multe dintre aceste comunicate mici de presa sunt lansate de agentia mea de PR nu in ideea de a vedea cineva inca o data numele Marius Ghenea in presa, ci in ideea de a asocia anumite companii mici, unele chiar la nivel de start-up, cu brand-ul unui om de afaceri cunoscut. Personal cred ca este o strategie de PR corecta si decenta, nu vad de ce ar fi etichetata drept „penibila”. Penibila ar deveni doar in momentul cand presa serioasa NU ar mai prelua stirea respectiva si aceasta stire ar aparea doar la periferia presei sau a blogurilor, ceea ce nu este deloc cazul in situatia de fata!
Cu scuze pentru comentariul foarte lung,
Un weekend placut in continuare,
Marius Ghenea.
a inceput razboiul …
http://www.smartfinancial.ro/smartfinancial/comert+electronic/noi+stim+ce+vindem,+nu+mutam+colete+-+bogdan+socol,+managing+partner+sigmanet.ro
:))