16 Comments

  1. Cam greu să se impună atâta vreme cât returnează numai rezultate irelevante sau spamsiteuri pe primele 3 pagini (că după aia am renunţat). Căutarea este făcută pentru cuvintele cheie ale firmei mele. De bine, de rău, Google returnează pentru ele numai rezultate relevante. Oare cât de greu este să excluzi din căutare directoare web, linkfarmuri cluburi de afaceri & alike?

  2. ah, am crezut ca e vorba de frizeriile OkiDoki :/

  3. teniescu 🙂
    cristian: important e ca cineva incearca si altceva decat agregatoare si site-uri auto, femei etc. sa lasam sa treaca un timp si apoi executam vinovatul 🙂

  4. Al câtelea motor de căutare românesc este? Câte dintre motoarele româneşti au bătut google?

  5. twi: e un subiect interesant acest istoric al search-ului mioritic. poti sa contribui cu cateva exemple?

  6. Interesant. Am dat o singura cautare si rezultatele pe care le-am primit sunt din zona de stiri mai ales. Site-ul firmei pe care am cautat-o nu apare in primele rezultate. Oricum e un proiect interesant iar povestea e chiar faina. I’ll keep an eye on it.

  7. http://www.google.ro/search?q=motor+de+cautare – nu discut calitatea lor – nici okidoki nu am incercat si probabil nu o sa incerc – de obicei nu caut in paginile .ro . Postez asta cu marea rugaminte de a reconsidera “primul” ala din postul tau, care suna…

  8. Acum vreo cinci ani l-am intrebat pe Orlando de ce nu fac din Trafic.ro un Google romanesc: toata lumea il folosea sa gaseasca site-urile relevante (atunci).

    Raspunsul a fost nu are rost sa faci asa ceva atata timp cat exista Google.

    Se pare ca Web 2.0 in Romania va fi din contra, sa concuram cat mai multe dot-comuri, vezi Alonia si alte asemenea exemple.

  9. Nu mi-au rămas în memorie pentru că nu am folosit şi nici nu au avut succes. Dar să zic că am văzut vreo trei de-a lungul timpului. Cred că ne lămureşte google.

  10. merge rapid, design cam socant – bun in ideea de simplitate, rau ca design in ochii mei. Si simplitatea, ca orice infimitate de produs de calitate, trebuie sa aiba o oarecare eleganta. nu am studiat inca cum functioneaza (cum ofera rezultatele). Tentative au mai fost, lumea nu le mai tine minte numele, poate asta se va impune daca e bine gospodarit asemenea lui trilubilu in fata yutub.

  11. *** al doilea design se refera la “frumusete”, la atragerea ochiului. m-am pripit io

  12. Incerc sa nu fiu critic din prima dar intrebarea care ar trebui sa si-o puna cei care incearca sa intre pe piata este: este produsul meu mai bun decat al concurentei?
    Daca nu faci studiu de piata, inainte de a veni cu produsul, esti dead. Damn dead.

  13. Este o incercare si o pierdere de timp. Mai sunt si alte motoare de cautare romanesti la aceasta ora care din pacate nu au avut succes. Nu poti sa te compari cu Google, in nici un caz cu o echipa de 3-5 oameni cati au fost alocati de Orlando pentru acest proiect.

  14. Cred ca ar trebui sa ne intrebam in primul rand ce inseamna succes? Avand in vedere ca este un proiect lucrativ probabil ca vor exista 2 criterii
    – aduce bani si daca da , cati?
    – genereaza trafic/venituri pentru alte site-uri din grup?

    Nu e nevoie sa depaseasca Google ca sa fie un succes , pana la urma si daca cei 3 angajati invata ceva nou, adauga in CV proiectul si iau in plus 20.000 euro pentru urmatorul proiect realizat inseamna ca au avut succes. Sa nu uitam ca exista succesul este masurabil pe o scara iar el incepe sa fie pronuntat de la un plus de 0,0001.

  15. Pai in primul rand un motor de cautare trebuie sa intoarca rezultate relevante. Daca aceasta importanta (as zice unica) conditie nu e indeplinita atunci e degeaba. Hai sa fim sinceri, cati dintre noi avem timp sa ne jucam testand motoare de cautare cand cel mai la sigur mergi cu Google?

  16. in primul rand, e facut la fel ca Alonia, pornit de la ceva facut de altii, doar cosmetizat de romani.
    desigur, daca faceam eu chestia asta (sau oricare alti care au incercat sa faca un motor romanesc) nu o sa-l vand nici cu un cent. Dar ..cum e facut de MediaPro..

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close