Postul de mai jos, care seamana cu un articol de presa clasica, este in fapt rezultatul unei discutii amicale recente pe care am avut-o cu managerii Senior Interactive, Mihai Tataru si Florin Secanu. Ideile au ramas o perioada in stand-by, dar ieri compania a anuntat extinderea parteneriatului cu Realitatea-Catavencu, ceea ce m-a indemnat sa trec pe blog o parte din discutia interesanta si placuta:

De o discretie aproape totala pe piata, agentia de comunicare online Senior Interactive a inceput sa atraga atentia mai intai in 2008, cand a incheiat un partneriat cu F5 (parte a Realitatea-Catavencu).
La inceputul acestui an,  a urmat inca un joint-venture, cu Ogilvy Group Romania, in urma caruia a rezultat Ogilvy Interactive.

„In ambele deal-uri,  Senior Interactive functioneaza ca o casa de productie pentru comunicarea interactiva „– explica Mihai Tataru, managing director. “In plus, venim cu competentele noastre de business administration in domeniul online si know-how. De pilda, proiectul autonovo.ro, creat impreuna cu F5, va fi o platforma destinata vanzarii de servicii in domeniul auto.”

Aparitia Ogilvy Interactive a creat oarecare nelamurire pe piata, intrucat in cadrul Ogilvy Romania functioneaza deja OgilvyOne, agentie de customer relationship management si marketing prin canale digitale.
Ogilvy Interactive nu va inlocui OgilvyOne, nu se va suprapune peste activitatile acesteia, ci le va imbogati si completa, spune Mihai Tataru. „ Prin Ogilvy Interactive vom oferi servicii de dezvoltare si marketing interactiv catre intreg portofoliul de clienti al Ogilvy Group, vom aduce new business, dar in acelasi Senior Interactive va lucra independent si isi va pastra clientii traditionali”.
Printre marii clienti ai Senior Interactive se numara Heineken Romania (de cinci ani), Renault Romania, Solvay Pharmaceuticals,  Wrigley’s Romania, Alexandrion Group Romania, Orange Romania.

In discutiile dintre managerii industriei de comunicare online apare adesea ca lait-motiv ignoranta si incapacitatea de a intelege online-ul pe care le manifesta o parte din clienti, de unde si dificultati insemnate in a dezvolta piata de comunicare interactiva.
Senior Interactive pare sa fi gasit solutia pentru a nu pierde timpul cu proiecte fara finalitate: „Alegem numai clienti mari si foarte mari, cu conditia obligatorie  sa inteleaga beneficiile pe care li le poate aduce Internetul si sa aiba o viziune solida bazata pe online” – explica Mihai Tataru.  „Am avut si clienti la care am renuntat, pentru ca nu si-au crescut exigentele fata de ceea ce doream sa dezvoltam pentru ei”.

Senior Interactive este o agentie full-service de comunicare online ( inclusiv advergames, domeniu in care are cateva reusite notabile), constituie o parte a Senior Group si a incheiat anul 2008 cu venituri  de peste 1 milion de euro (fara bugete de media).
 
Update 4-februarie
Astazi s-a anuntat largirea parteneriatului  Senior-Grupul Realitatea prin inglobarea in cadrul Xipe a firmei SincronHR (anterior parte a Senior Group), intr-un deal complex cu valoare nedeclarata. Astfel, in cadrul Xipe exista acum 2 linii de business separate (HR si auto), cu focus pe dezvoltarea si marketarea de servicii online.
Senior Interactive, ca  partener fondator al Xipe impreuna cu grupul Realitatea, isi asuma atat rolul tehnic (dezvoltare si mentinere de platforme software) cat si cel de management executiv al afacerii.

1 Comment

  1. […] Ogilvy Group Romania anunta un joint-venture cu Senior Interactive, in urma caruia a rezultat Ogilvy Interactive. Primele doua proiecte mari ale noii entitati sunt online. Client: BAT Mi se par reusite, mature, […]

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close