Microsoft a anunta astazi ca noul sau serviciu de cautare, Bing, va fi lansat saptamana viitoare si foloseste pentru a-l defini sintagma „Decision Engine”, afirmand ca vom avea de-a face cu un nou concept, mai evoluat, pe piata de search.


Microsoft Bing

Bing va fi functiona pe principiile motoarelor de cautare actuale, insa se va concentra pentru inceput in a oferi rezultate relevante care sa ne ajute sa alegem si sa luam decizii in patru activitati importante: cumparaturi, calatorii, sanatate si afaceri.
Bing va fi lansat worldwide pe 3 iunie.

Microsoft citeaza un studiu comScore care releva ca 30% din cautarile pe actualele motoare sunt abandonate din cauza ca nu ofera rezultate concludente.
Motoarele de cautare actuale fac o treaba buna ajutandu-ne sa navigam pe web si sa gasim informatii, dar lucrurile nu stau tot atat de bine cand e vorba sa ne ajute sa folosim informatiile pe care ni le livreaza – spune directorul executiv al Microsoft, Steve Ballmer.
Ballmer anunta totodata „eforturi pe termen lung” in domeniul motoarelor de cautare  care sa ne ajute sa identificam informatii rapid si sa le folosim pentru a lua „smart decisions”.

Bing va integra cateva dintre serviciile Microsoft deja existente:

– Virtual Earth va fi rebranduit ca Bing Maps for Enterprise

– Tehnologia Farecast (o achizitie Microsoft de anul trecut) va fi integrata in Bing Travel

– In Bing Shopping va fi integrat un sistem de reduceri de preturi la peste 17 milioane de produse.

 

4 Comments

  1. ITist: nu stiu daca va renunta la „Live”; sa asteptam data de 3 iunie si reluam discutia, dupa ce testam pe viu

  2. Evident toata lumea e curioasa sa vada cum va fi de fapt, pt. ca experienta oamenilor obisnuiti va conta cel mai mult in final, dupa ce toti banii pe marketing se vor fi cheltuit.

    Citeva chestii:

    – Mai bine suna „Live” decit „Bing”, dupa mine. Asta da doar impresia de abandonat niste utilizatori ai MSN si Live si re-branduit totul de la zero la „Bing”. LA Google cel putin ai garantia continuitatii, ca de ani buni lucrurile se intimpal si se imbunatatesc sub acelasi brand.

    – „smart decisions” – in ziua de azi cuvintul „smart” e muuuult prea des folosit incit si-a pierdut COMPLET semnificatia. Cind vad asta ma gindesc doar la niste stereotipuri de marketing, inutile si fara sens.

    – Celelalte motoare de cautare la ce te ajuta daca nu la luat niste decizii? Evident trebuie niste baieti destepti („smarts” 🙂 ) de la marketing sa ne spuna si sublinieze asta ca altfel nu stiam de ce cautam cu alte motoare de cautare.

    – Am vazut vide-ul promotional si capturile pt. PR si mi se pare totusi cam putinel pt. cita reclama sint in stare sa faca. Ca si comparatie, si in momentul de fata Google are sugestii si informatii direct in browser, de la zboruri, curs valutar, si altele.

    Ramine sa vedem cum va fi primit si care vor fi avantajele practice, pt. ca eu unul de exemplu nu folosesc motoarele de cautare nici pt. rezervat hoteluri sau zboruri aeriene, nici pt. cautat boli sau informatii medicale, nici produse de cumparat online (foarte rar cumpar totusi online, de regula din anumite locuri specializate care le stiu de mult). Si ca mine sint multi, am impresia, degeaba punem focusul pe hoteluri si zboruri aeriene.

  3. Eu cred ca Microsoft trebuia sa anunte si fuziunea celorlalte mooare de cautare , si redirectionarea acestora spre Bing .

  4. Intre timp Bing.com a aparut online, incercam o mica analiza? Ce mai face http://www.live.com ? Ti-ai schimba motorul de cautare pt. ceea ce ofera Bing?

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close