“Cotidienele au ajuns un gen de ambalaj pentru volumul tiparit; vrei cartea, cumperi si ziarul, putin le pasa editorilor ce intrebuintare dai mai apoi foilor tiparite cu stiri si scandaluri.
In ultimii 500 de ani, din momentul in care Johannes Gutenberg punea la punct tiparul – injurat fiind deopotriva si de crestini, si de musulmani pentru inventia lui „diavoleasca“ – putine transformari esentiale a cunoscut Cartea.
Cea mai mare inovatie in industria publishing-ului este considerata mai nou Expresso Book Machine (vezi filmuletul). Avem de-a face cu o imprimanta ceva mai mare, plasata in locuri publice (cafenele, aeroporturi, mall-uri etc). Ai in fata un ecran pe care poti derula sute de mii de titluri. Alegi unul, platesti, apesi „enter“ si in cinci minute masinaria iti tipareste cartea.”

de aici

2 Comments

  1. foarte misto textul din 24fun. ce m-as astepta eu sa apara si la noi mai repede ar fi vending machines cu carti. why not? am vazut in franta deja din 2005. mi-amintesc ca prin 2000 si un pic cafeaua, sanvisul la vending machine pareau SF. cum zici: e doar o chestiune de timp.

  2. CC: da, e doar o chestiune de timp pana vor vedea unii oportunitatea. investitia nu este chiar asa mare.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close