Orange Romania si-a lansat astazi noul magazin online. Si face cu aceasta ocazie o treaba desteapta, in aceste vremuri in care internetul modifica totul: in loc sa asiste de pe margine la comentarii, le provoaca!
In loc sa organizeze un focus grup restrans in cine stie ce birou, invita pe toata lumea sa isi spuna parerea.
Un proiect de consultanta colectiva, o idee simpla, dar curajoasa si eficienta.
Curajoasa pentru ca, probabil, unele reactii vor contine mai ales vocalize decat observatii argumentate. Insa cred ca la final se vor aduna si destule idei pertinente.
Implicarea consumatorilor in proiectarea si evolutia produsului este o tendinta mondiala: HP, de pilda, organizeaza competitii de design in care adolescentii deseneaza carcasele noilor  laptopuri ce le sunt destinate.
Revenind la magazinul online Orange, acesta a fost testat in premiera de cativa specialisti in online: Ionut Oprea, Razvan Exarhu si Radu Ionescu, ocazie cu care a fost facut si filmul urmator:

De astazi, toti vizitatorii site-ului sunt invitati sa-l disece si sa-si spuna parerea despre design, functionalitati etc. Sunteti invitati sa va spuneti parerea aici.
In urmatoarele doua saptamani, un juriu format din domnii pomeniti mai sus plus  Robert Anghel, online product manager Orange,  si subsemnatul vor selecta cele mai bune sugestii si observatii venite de la voi si le vor premia unui cadrul unui eveniment care va avea loc pe 30 iunie, de la ora 19:00, la Orange Concept Store.

Spor la treaba !

11 Comments

  1. manzu: baga la adresa indicata! multumim

  2. ITist: corect, dar conteaza si organizarea. e o diferenta, cred, intre feedback-ul spontan si cel solicitat.

  3. Era si timpul. In perioada actuala una din tendintele in promovare este apropierea de client pentru a ii arata cat de mult ne pasa de el si de problemele lui. Chiar daca intentia e mai mult sau mai putin reala, important e ca clientii sa primeasca ceva in plus, chiar si atentia companiei.

    Ma bucur ca Orange a facut primul pasul asta si nu concurenta.

  4. Cu toate ca sunt abonat Orange, un fan mai infocat sau nu, si lucrez de multi ani cu ei, sunt dezamagit de noua lor jucarie. Imi permit sa-mi dau cu parerea :), argumente:
    pro:
    – filtrare buna
    – complex
    – mai multe produse pe pagina
    contra:
    – complicat
    – prea mult text (descrierile puteau fi transformate in tooltips la mouseover)
    – nu e deloc clean, clear, simple

    Si asa mai departe.

  5. “ne pare rãu, pagina cãutatã nu existã.”
    la magazin-online 😐

  6. Da, intr-adevar Orange face o chestie desteapta, insa nu cu feedback, ca pagina de contact cu feedback exista pe majoritatea site-urilor, fie ca apoi acele feedback-uri sint disponibile sau nu pt. vizitatorii site-ului (dar fac acelasi lucruri, pt. ca firmele destepte vor sti sa extraga singure informatia utila din toate acele feedback-uri), ci pentru ca a ales citiva reprezentanti ai online-ului romanesc, i-a pus intr-o comisie iar apoi comenariile stirnite de acestia vor crea suficient buzz pt. piata romaneasca.
    Altii folosesc http://uservoice.com/ sau site-uri similare pt. acelasi lucru, nu solutie in-house, insa rezolva aceeasi problema.
    Mi-e clar si mie ca-i destul sa-i platesti pe citiva reprezentatnti ai online-ului romanesc (fara sa fie absolut nimic rau in asta, dimpotriva) iar piata la care ai acces si valurile facute pot fi semnificative.
    Pt. mine insa e doar inca o campanie de marketing, chiar daca etichetata “desteapta”.

  7. Ionut Ciucanu: poate bagi ceva si pe pagina aia speciala pusa la dispozitie

  8. Unul din ultimele BUG-uri raportate de mine e atat de grav ca nici nu a ajuns sa fie facut public pe prima pagina… detalii la domnul Robert Anghel…

  9. […] (care a venit la eveniment pe trotineta dupa cum a zis pe twitter), Razvan Exarhu, Robert Anghel, Victor Kapra. Lista castigatori concurs. […]

  10. […] the participants: Participants included: Ionut OPREA, Radu IONESCU, Razvan EXARHU, Robert ANGHEL, Victor KAPRA, Radu GEORGESCU, Auras MIHAI, Constantin COCIOABA, Mihai IRINEL.Here are some pictures with slides […]

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close