Sunt in cvasi-vacanta, asa ca imi cer scuze pentru copy-paste:

„Bucureşti, 13 august 2009
Ediţia 2009 aduce pe lângă juriul format din specialişti de branding, marketing şi publicitate, un juriu secundar format din bloggeri. Lista finală a fost realizată de consultantul extern al festivalului din acest an – Victor Kapra.
Juriul de bloggeri este format din: Ionuţ Popa, Marius Sescu, Alexandru Negrea, Cetin Ametcea şi Costin Cocioabă. Ei îşi vor desemna proprii câştigători, principalele criterii de selecţie fiind: creativitatea, puterea ideilor şi inteligenţa în implementare.

„ Cred că printre bloggeri găsim destui comentatori avizati ai internetului românesc, din simplul motiv că aceştia petrec mult timp online. Nefiind înregimentaţi 100% în business-ul online îi putem suspecta şi de o anumită obiectivitate. Mă bucur că am găsit în echipa Internetics multă deschidere în acest sens. Sunt sigur că ediţia din acest an va fi un succes”, a spus Victor Kapra, consultantul festivalului în acest an.

“Indiferent de cât de criticată este sau nu blogosfera românească, e tot mai evident că ea există, comentează şi crează trend-uri. Opiniile bloggerilor pot îngroapa o soluţie/idee de comunicare în mediul virtual sau o pot populariza enorm. Millenium construieşte un context în care 5 bloggeri (bucureşteni, timişoreni, ieşini) vor putea să judece creativitatea soluţiilor de comunicare utlizate în cazul lucrărilor înscrise în patru dintre secţiunile categoriei de Best Use of. Ce ne aşteptăm să obţinem prin acest demers? Critică constructivă, un feedback profesinalist şi un schimb de experienţă utilă. Vorbim în continuare de aceste lucrări din persepectiva creativităţii”, a concluzionat Raluca Băilescu, Director Divizia de Proiecte Millenium Communications.

Bloggeri vor acorda premii extra concurs la secţiunile Best Use of Advertising Games, Best Use of Banners, Best Use of Viral Video şi Best Use of E-mail Marketing.
Internetics 2009 este un festival de branding, marketing şi advertising, marca Millenium Communications, ce premiază inteligenţa online.
Înscrierile pentru festival încep la 1 septembrie 2009 şi se încheie la 1 octombrie 2009. Pot participa lucrări realizate până la data de 1 septembrie, încheiate sau aflate în curs de desfăşurare. Gala de premiere va avea loc pe 29 octombrie 2009.
Deja cunoscutul Internetics se adresează în continuare agenţiilor full service, de branding şi interactive, diviziilor de online şi shopurilor de design online. Festivalul pune accentul pe soluţiile de comunicare oferite de agenţii clienţilor în contextul actual al pieţei.
De-a lungul celor opt editii precedente, Agentia Anului la Internetics a revenit următoarelor agenţii: Webstyler (2002,2006,2007,2008), Green Pixel (2001,2003,2004) şi 2Fresh Design (2005).

Extra info

Pasionat de tehnologie, Ionuţ Popa a lucrat la revista IT&C “XtremPC”, apoi la site-urile de IT www.hit.ro şi www.go4it.ro. Actualmente, pe lângă coordonarea go4it.ro se ocupă de dezvoltarea de site-uri de ecommerce, de filme şi proiecte personale.Se informează constant despre ceea ce se întâmplă în IT şi Internet, pe plan local şi global, scrie pe blogul său www.ionutpopa.ro sau postează pe Twitter şi Facebook.

Marius Sescu este absolvent al Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor, specializarea Marketing. Experienţa profesională acumulată provine din vânzări, marketing şi promovare online. Domiciliat în Iaşi, Marius este pasionat de blogging, advertising, mediul online, social media, drumeţii şi tehnologie.
Scrie pe blog din 2007, principalele subiecte abordate fiind reclamele şi campaniile de promovare, mediul online şi ocazional articole cu tentă socială. MariusSescu.ro are aproximativ 1200 vizitatori pe zi, majoritatea din România.
Blog personal: www.mariussescu.ro
Proiecte online demarate: optzile.ro

Alexandru Negrea scrie pe blogul personal din anul 2006, iar de la inceputul acestui an scrie si pe blogul ProfitShare – eMag, despre marketingul afiliat si dezvoltarea acestui fenomen in tara noastra. A doua pasiune, dupa blogging, este webdesign-ul, astfel incat multe bloguri din Romania sunt desenate de el (Bobby Voicu, Alin Popescu, Dan Dumitrescu, Alexandru Nistor, Razvan Dinu, Viorel Copolovici, etc.)

Cetin Ametcea aka ARHI este abolvent al Academiei de Studii Economice din Bucureşti, secţia Comerţ şi a Universităţii Dimitrie Cantemir, secţia Turism. Ocupaţia de bază, până la blogging, a fost aceea de Project Manager la Philips România. A demisionat deoarece a considerat că bloggingul este mai profitabil.Astfel, Cetin este blogger din mai 2007 pe arhiblog.ro. Conform propriilor declaraţii, reuşeşte să facă blogging “cu relativ succes si relativă popularitate” pe “unul din blogurile top 5 din România”. Scrie de asemenea pe maibun.ro, cetin.ro şi resursadefun.ro

Prezent pe internet încă din 1997, Costin Cocioabă a lansat ca freelancer diferite proiecte online de succes, ce i-au adus în 2004 şi un premiu Internetics, locul I al categoriei Divertisment, devansând site-uri precum IQads, carcotasii.ro, doizece.ro.
În prezent, lucrează ca Project Manager la Internet Business Unit ProTV S.A. şi întreţine reFresh.ro , arhiva 2.0 a online-ului din România, blog ce îşi manifestă intenţia cât şi necesitatea de a “arhiva” idei, proiecte, schimbări şi decizii din online, pentru a le dezbate împreună cu tine, deoarece ordinea corectă şi firească a verbelor ar trebui să fie a cunoaşte şi apoi a utiliza.
În urmă cu 3 luni a lansat   sp2.ro, un serviciu gratuit ce-ţi transformă un URL foarte lung într-unul scurt, şi organizează lunar evenimentul re:seminar (reseminar.ro), o extensie în offline a refresh.ro.

2 Comments

  1. Interesant juriusi ce de lume si proiecte:). Foarte bine. Sper sa fie o jurizare corecta si benefica concurentilor. Sa mai evitam din blaturi totusi.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close