Am asteptat un pic sa se aseze noul HappyFish, lansat astazi, cand a fost uneori greu de accesat datorita/din cauza entuziasmului cu care A-List bloggers l-au salutat (inclusiv pe Twitter) care a dus la varfuri de accesari simultane.
M-am obisnuit ca la relansari sa fie probleme. Imi amintesc ca anul trecut, cam in aceeasi perioada, am fugit la Londra, desi urma sa fie urcat online noul zf.ro, iar miza era uriasa. Aveam si eu un rolișor (lucram inca la Publimedia) in relansarea asta si zic rolisor pentru ca raspunderea intreaga revenea echipei lui Orlando.
Evident ca data fiind puterea organizatiei, totul a fost ok: eu am dat mana si am baut un ceai cu dl Al Fayed la Harrods, iar zf.ro si-a vazut de treaba, chestie pe care o face si astazi cu brio, daca va uitati la trafic.
Revenind la happyfish.ro, v-as ruga sa cititi ce scrie la rubrica UGC si sa reveniti pe 1 octombrie. Tot ce pot sa spun deocamdata e ca e un experiment care nu s-a mai facut in Romania si ca tot ce vi se cere e sa fiti creativi si sa aveti umor.
Echipa happyfish.ro va sta la dispozitie si va fi cat se poate de web 2.0 ( dovada comentariul „sa va fie rusine porcilor!” postat la primul film de la relansare :).
Hai, spor la filme, happyfish.ro va fi al userilor care merita!
( si da, vine Google 🙂
Life’s good. Sustin arta digitala.