Chiar daca un brand fuge -  cand aude  de web – ca dracul de tamaie, asta nu inseamna ca nu va avea o prezenta online: inevitabil, o parte dintre consumatori vor vorbi despre brandul respectiv, fie pozitiv, fie negativ.
De aceea, a devenit un truism ca a ignora noile metode de promovare in social media nu poate fi o alegere castigatoare. Vrei, nu vrei, oamenii tot vorbesc pe Internet despre produsele tale si devin comunicatori.

Zelist.ro a intocmit un studiu despre prezenta brandurilor in social media, pe care il gasiti aici. Poate fi un instrument interesant pentru toti cei care lucreaza in marketing/comunicare.

De pilda, pe bloguri, cele mai vizibile branduri sunt cele din IT si electronice, iar cele care stau cel mai slab sunt  din domeniile banci, retail, leasing si asigurari.

cele mai vizibile branduri pe blogurile romanesti

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close