Închide

Ce vrei să cauți?

Primele reclame 3D la televiziunea romaneasca

3D romanian advertisingCumperi trei pachete cu zahar Margaritar si primesti cadou o pereche de ochelari 3D. Ce sa faci cu ei? Sa privesti  pe Pro TV reclamele in format 3D la respectivul zahar, primele de acest gen difuzate de o televiziune din Romania.
Efectul 3D va fi vizibil pe orice televizor, evident cu conditia  sa iti asezi pe nas respectivii ochelari, spun initiatorii campaniei. Amanunte:

Compania Agrana lanseaza in premiera pe piata romaneasca primele spoturi comerciale 3D, prezente pe micile ecrane, sambata, 13 noiembrie. Noile spoturi ce promoveaza brandul premium Margaritar (Margaritar Brun de Mauritius si Margaritar Zahar Cristal), vor fi difuzate in timpul stirilor de seara de la Pro TV.
„Am dorit sa oferim tuturor celor care aleg brandul Margaritar oportunitatea sa beneficieze de una dintre cele mai revolutionare tehnologii video ale secolului, chiar la ei acasa. De aceea, toate mecanismele de campanie alese au fost menite sa pregateasca momentul lansarii spoturilor 3D si a adoptarii acestei inovatii. ” a afirmat Sorin Soroceanu, Director Marketing, Agrana Romania.
In cadrul campaniei Premiera Margaritar 3D, a fost dezvoltata si o promotie speciala menita sa ii pregateasca pe consumatori pentru aceasta experienta chiar la ei acasa: toti cei care achizitioneaza 3 pachete de Margaritar de 1 kg primesc cadou ochelari 3D.
In prezent, cele 2 spoturi se difuzeaza in varianta 2D pe Pro TV si Discovery pana la data difuzarilor 3D, in 13 noiembrie, iar spotul Zahar Brun de Mauritius va continua sa fie difuzat pe Discovery Channel si dupa aceasta data.

Campania este sustinuta si in media prin machete sau proiecte speciale. Astfel, au fost inserate machete ale campaniei in saptamanalul Pro TV Magazin (editia 8 noiembrie) si revista The One (editia octombrie) care au realizat primele editii cu coperte 3D din Romania in categoria de publicatii din care fac parte. Iar ghidul tv continand programele tv din saptamana 12-19 noiembrie se comercializeaza impreuna cu un cadou, o pereche de ochelari 3 D, oferita de Zahar Margaritar.
Spotul pentru Margaritar Zahar Brun de Mauritius include o tehnica de realizare deosebita: suprafata ecranului este acoperita uniform de zahar brun si personajele animate in zahar, realizand o adevarata fresca "cu viata" in zahar.
Conceptul si coordonarea campaniei au fost realizate de Agentia de creatie Brandstalk.
Despre Agrana
AGRANA este o companie internaţională cu sediul în Austria si activează pe segmentele zahăr şi amidon la nivel european şi pe segmentul fructe la nivel mondial.

8 comentarii Adaugă comentariu

  1. Pfuai, imi si imaginez cum va decurge situatia casnica. Ea: incepe reclama la Margaritar, adu repede ochelarii. El: unde sunt? Tu te-ai uitat ultima data cu ei. Ea: Cred ca sunt pe frigider, fugi repede la bucatarie si adu-i.
    El vine in fuga cu ochelarii, desface bratele ochelarilor, ii pune pe nas siiiii… se termina reclama, ca deh, unde ati vazut reclame care sa dureze mai mult de 30 de secunde? Ma face sa rad abordarea asta a brandului Margaritar. :))))

  2. #2 Comentariu nou

    justbride: mie mi se pare ca va face mult buzz…

  3. Pai deja face:) Vorbim despre ea inainte sa apara. In prima faza va fi si eficienta, ca romanii, cand li se da ceva pe gratis umplu camara.

  4. #4 Comentariu nou

    the bride: brandul de tara – bataia pe moka

  5. Au mai ramas 2 zile. Abia astept spotul.

  6. Am cumparat revista dar nu se vede cine stie ce…

  7. Cand in casa o sa avem toti televizoare 3d care se adapteaza un functie de pozitia ochilor o sa aibe si reclamele astea un folos. Pana atunci sunt convins ca n-o sa-mi rascolesc casa in 10 secunde sa prind ultimele 5 secunde din reclama…

Adaugă comentariu