targetO idee simpla si eficienta, insa grupurile pentru apararea dreptului la intimitate – sau cum s-or fi numind – au inceput deja sa protesteze.
Cand iti vei verifica online cheltuielile facut cu cardul, in extrasul de cont s-ar putea sa gasesti oferte de discount. De pilda, daca ai achitat cu cardul hamburgerul de la MacDonald’s, vei putea sa platesti cu 10% mai putin data viitoare cand mai treci pe acolo.  Sau sa primesti reducere la Burger King.
Tot ce trebuie sa faci este sa dai click pe oferta si sa achiti cumparatura cu acelasi card, care este recunoscut imediat de server.

Pe larg despre aplicarea behavioral marketing prin extrasul de cont online, aici.

3 Comments

  1. Nu m-ar deranja sa stii daca oferta ar fi legata de un alt serviciu oferit de banca. Insa daca apare o oferta de discount la nu stiu ce fast-food…asta m-ar deranja.

  2. Carmen, important mi se pare sa poti sa alegi daca accepti sau nu altfel de adevertising. Din articol nu reiese clar.

  3. Trecand peste problema legata de intimitate..

    Eu platesc lunar un serviciu ca tu sa imi bagi reclame in el? Glumesti?

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close