imagesOrange a lansat o noua interfata a serviciului Contul meu prin care putem sa ne platim online factura si sa ne administram contul.
Totodata, compania anunta si aplicatia Contul tău Orange pentru Android Market şi Orange App Shop. Pentru iPhone, aplicatia este online de anul trecut.
Pentru realizarea acestor aplicatii, Orange a colaborat cu Senior Interactive si Tremend.
Care sunt noile functii ale Contului meu Orange:

În noua variantă, Contul meu Orange oferă un mod de navigare mai simplu şi mai intuitiv, o interfaţă mai prietenoasă şi acces rapid la mai multe informaţii şi servicii. Dintr-un singur cont online Orange, clienţii îşi pot administra toate numerele Orange, fie de abonament, fie PrePay. Aceştia au la dispoziţie mai multe informaţii despre factură şi listele de convorbiri. De exemplu, de acum îşi pot accesa lista de convorbiri din luna curentă, înainte de emiterea facturii. Totodată, pe Contul meu, clienţii pot vedea cât au consumat din beneficiile abonamentului sau ale cartelei şi cât mai au disponibil.

Acum clienţii pot activa sau dezactiva online din Contul meu servicii pentru care până acum sunau la Serviciul Clienţi: suspendarea numărului în caz de furt sau pierdere a telefonului, Redirecţionarea apelurilor în caz de urgenţă, Mesagerie Vocală, Apeluri internaţionale sau Roaming, etc.

Clienţii au parte de o altă premieră în cadrul acestui serviciu – un abonat Orange poate să programeze o reîncărcare automată lunară pentru orice cont PrePay. La rândul lor, clienţii PrePay pot transfera creditul existent unui alt utilizator de cartelă PrePay sau de abonament reîncărcabil.

Cei care nu au încă cont online îşi pot activa contul pe www.orange.ro/contul-meu .

Clienţii Orange au acces la informaţii şi de pe telefonul mobil prin aplicaţia Contul tău Orange. Cei care au telefon cu sistem de operare Android vor putea descărca aplicaţia gratuit din Android Market sau din Orange App Shop, de pe telefonul mobil. Aplicaţia le oferă acces la informaţii despre abonamentul lor sau despre serviciile şi produsele Orange.

„Din 2009 Orange România a început dezvoltarea prezenţei sale online prin adăugarea unor noi servicii, precum: magazinul online în 2009 şi serviciul de asistenţă în 2010. Această dezvoltare, precum şi relansarea Contului meu, au fost pasul firesc al evoluţiei prezenţei în mediul digital a Orange România. Acum, pentru clienţii noştri este mai uşor să îşi gestioneze online contul Orange şi să aibă acces imediat la serviciile disponibile de administrare a contului. Prin tot ceea ce facem vrem să oferim o experienţă prietenoasă, utilă şi unitară pe site-ul nostru.” a declarat Ady Rugină Online Marketing Manager, Orange România.

7 Comments

  1. Vechiul sistem era imposibil de folosit…

  2. Au făcut treabă bună cei de la Orange cu noua schimbare. E mult mai simplă şi mai uşor de folosit noua interfaţă “Contul meu”.

  3. Salut, vezi ca nu merge primul link din post, se “uneste” cu link-ul site-ului tau.

  4. Multumesc, am reparat.

  5. @florin morosan: multumim de aprecieri florin.

    daca aveti sugestii de imbunatatire in continuare, va rog sa ne scrieti chiar aici.
    (asta daca victor e de acord, bineinteles 🙂 )

  6. Pai de ce sa nu fiu de acord?! 🙂

  7. […] și-a schimbat noua interfață pentru clienți. Și arată […]

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close