2 parale2Parale a publicat astazi cateva date despre comertul online desfasurat prin aceasta retea de marketing afiliat:

  • Cea mai mare vanzare efectuata prin 2Parale in primul semestru a depasit valoarea de 35.600 de lei (fara TVA), tranzactie efectuata pe segmentul IT&C.
    Afiliatul care a generat aceasta vanzare a castigat un comision de 381 de lei.
  • Pentru produsele IT&C, cei mai multi bani per vanzare s-au cheltuit in luna mai, cand valoarea medie a unei comenzi a fost de peste 800 de lei (fara TVA).
  • In categoria fashion, cea mai mare tranzactie se ridica la peste 7.100 de lei (fara TVA), ceea ce inseamna un castig de 572 de lei pentru afiliatul care a generat-o. Cei mai multi bani pentru achizitionarea produselor fashion s-au alocat in luna aprilie, cu o medie de 209 lei (fara TVA).
  • Fashion si IT&C sunt de altfel cele mai atractive segmente pentru cumparatorii online, in 2Parale. In crestere fata de anul trecut sunt si produsele pentru copii si cartile.
  • Cea mai rapida si semnificativa ascensiune o au insa site-urile de reduceri colective, al caror numar de vanzari a crescut de aproape sapte ori de la inceputul anului. De altfel, 2Parale a si lansat un program de afiliere dedicat site-urilor de reduceri colective, impreuna cu site-ul CautaReduceri.ro.
  • Cele mai multe cumparaturi se fac in zilele de joi si vineri, spre deosebire de anul trecut cand erau preferate zilele de marti si miercuri. Cel mai mare flux de cumparaturi se inregistreaza in intervalul orar 10:00-16:00, cu un varf si dupa ora 22.00.

6 Comments

  1. Nu vi se pare cam putin 381 de lei pentru o vanzare de 35.600 de lei, chiar daca e vorba de segmentul IT&C? Stiu ca marjele de profit pe acest segment sunt mici, 5-10% maxim, dar totusi 1% comision?

  2. Nu-mi dau seama, nu lucrez pe marketing afiliat, dar poate ne raspunde 2Parale sau cineva care lucreaza cu ei ( nu anonimi, pls)

  3. Multumim, Victor. Vorbim totusi de 381 de lei castigati dintr-o singura vanzare. Sunt multe campanii in 2Parale care ofera comisioane foarte bune.

    Pe IT&C, spre exemplu, QuickMobile ofera intre 5% si 20%, MarketOnline intre 2% si 7%, Evomag 2%, PCfun 2% etc. ClickShop tocmai a marit marja comisionului pana la 8%, cu un minim de 3,5%. Pe fashion se poate castiga intre 5% si 20% din valoarea vanzarii.

  4. […] Victor Kapra Dan Dragomir Refreh.ro   Obiceiuri de cumparare online – S1 2011 View more presentations from 2Parale This entry was posted in Online, Promo. Bookmark the permalink. ← Peste 90% din cumparaturile de la magazine online se platesc cash la livrare […]

  5. @Roxana Ivan – Din cat am observat, toate magazinele din categoria IT&C ofera comisioane de minim 2% din valoarea tranzactiei. Intrebarea e: Cum a reusit sa castige doar 381 lei(<2%) la un produs in valoare de 35.600 lei?

  6. Nu era un produs, erau mai multe :).
    Conditiile comisionului pot diferi uneori in relatia directa dintre un advertiser si un afiliat (de comun acord, bineinteles) fata de conditiile standard – uneori in plus (de cele mai multe ori), alteori in minus. De data asta a fost in minus, insa ce cred ca e cu adevarat important este valoarea foarte mare a tranzactiei, precum si comisionul final destul de atragator.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close