Social networks ConferenceAm mai spus-o: orice companie/organizatie sfarseste prin a avea o prezenta pe internet chiar daca nu isi doreste neaparat.
A administra cu arta aceasta prezenta, mai ales intr-un mediu dificil, imprevizibil  si sensibil la reactii precum Social Media, devine un must pentru orice manager, chiar daca multi raman cantonati, trist, doar in advertisingul facut cu pliante de supermarket aruncate in cutiile postale ale pensionarilor.

Asa ca joi, 7 iulie, voi fi la Social Networks Conference, la Howard Johnson Hotel. Vedeti in prezentare ce invitati straini si romani vor vorbi.

Va propun 5 bilete  cu discount (75 de euro fata de 125 de euro) pentru Social Networks Conference de joi.
Inscrierile se fac pe e-mail la office [at] evensys [dot] ro (pe principiul primul venit, primul servit), mentionand codul victorka_snc.

Care sunt castigurile principale ale participarii la aceasta conferinta de marketing si comunicare in retelele sociale:

  • Primesti solutii de la invitati internationali de exceptie
    Specialisti cu o experienta vasta in zona de social media vor oferi sfaturi practice despre cum sa-ti imbunatatesti comunicarea cu publicurile-tinta si cum sa derulezi campanii de succes in retelele sociale relevante pentru business-ul tau.
  • Afli rezultatele studiului exclusiv despre retelele sociale
    Daedalus NewMedia Research a realizat o cercetare exclusiv pentru acest eveniment, pe baza careia au fost investigate reactiile pe care le au utilizatorii romani de retele sociale online la activitatile de marketing si comunicare ale marcilor pe paginile retelelor sociale.
  • Participi la un workshop interactiv despre marketing si comunicare pe Facebook
    Workshop-ul se va desfasura in a doua parte a evenimentului si va fi sustinut de reprezentanti din agentii interactive si companii cu o dinamica prezenta in aceasta retea devenita fenomenul momentului in social media.
  • Descoperi instrumente de monitorizare a reputatiei online
    Experti in domeniu vor prezenta doua instrumente de monitorizare a reputatiei online cu ajutorul carora poti invata cum sa evaluezi reputatia brandului, activitatile concurentei sau efectele campaniei tale in mediul online.
  • Inveti din studiile de caz relevante
    Specialisti in social media vor prezenta studii de caz relevante pentru business-ul tau si te vor ajuta sa inveti din experientele altor companii, urmarind cele mai constructive exemple de campanii derulate pe cea mai mare retea de socializare din lume.

Ne vedem acolo.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close