Location-Based Advertising,Sa spunem ca esti client Vodafone si ai intrat intr-un mall. Brandurile tale preferate sunt Adidas si Tommy Hilfiger.
Cum te apropii de aceste magazine, e posibil sa primesti pe telefonul mobil, prin SMS sau MMS, diverse reclame, cum ar fi promotii, discount-uri sau anunturi ca au sosit produse noi.
Cam asa functioneaza serviciul AdPlus de publicitate prin localizare (Location-Based Advertising), anuntat de mai multa vreme de catre Vodafone Romania si lansat astazi.

Utilizatorii Vodafone vor primi aceste mesaje publicitare numai daca si-au dat acordul explicit.
Targetarea se face precis de catre serverele Vodafone, in functie de venitul potential al utilizatorului, varsta, gen, domiciliul sau tipul de telefon utilizat.
Campaniile AdPLus pot fi interactive: utilizatorilor pot raspunde mesajelor publicitare in timp real, prin functii de tip click2call, click2sms sauclick2browse.

AdPlus functioneaza in interiorul celor mai importante centre comerciale din Romania.

6 Comments

  1. Acum foarte multi ani, cand au lansat Busola Connex (remember?), tin minte ca primeam niste mesaje de la retea cand treceam pe langa McDonalds-ul din Buzau 🙂 Parca cell broadcast se numea setarea.

    Asadar Connex-Vodafone a incercat marea cu degetul de cand lumea si pamantul, doar ca acum au impachetat serviciul mai frumos si – probabil – cu o acuratete mai mare in determinarea locatiei.

  2. TTL: Presupun ca abia acum serviciul poate sa aduca ceva ROI, odata cu maturizarea pietei de aplicatii mobile

  3. Ha! De cand asteptam serviciul asta.
    Gurile rele spuneau ca va fi implementat imediat dupa Busola Connex, dar au trecut… cati ani?

  4. Nu a lansat serviciul AdPlus, ci doar posibilitatea de a targeta prin localizare. Informatii… stiti unde :-).

  5. Costin – Vezi ca in ultima fraza a postului tau insipid 🙂 ai o greseala destul de grava. Dai o bere si iti spun…

  6. Tehnic vorbind ar inseamna ca in zona si/sau in magazinele cu care are vodafone sa aiba mini celule pe care in clipa in care telefonul clientului trece pe acolo sa primeasca mesajele/ofertele.

    @TTL acuratetea era de atunci numai ca de exemplu in orasele mici si medii majoritatea siteurilor aveau aceeasi denumire. In Bucuresti, avand in vederea dimensiunea mai mare a acestuia fragmentarea era facuta si pe cartiere. Era o metoda buna de a-ti da seama pe ce site se afla telefonul tau in lipsa unui network monitor tool.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close