Banca Unicredit Tiriac mi-a devenit simpatica azi-noapte. Nu am fost niciodata clientul ei, nu stiu cum ii sunt serviciile.
Insa aseara, la Festivalul Enescu, a sponsorizat concertul celei mai bune orchestre de camera pe care am ascultat-o vreodata: Venice Baroque Orchestra.
Nu aparea niciun banner, erau doar niste flyere la intrare care mentionau ca Unicredit Tiriac i-a adus pe italieni la Bucuresti.
Spre ora 1 cand s-a terminat spectacolul, la iesirea din sala, oameni angajati de banca ofereau cutii cu apa branduite cu sigla bancii. Apa foarte binevenita, deoarece in sala Ateneului fusese cam cald.
Mi-a placut acesta discretie in promovare. Un model de eleganta pentru alte companii care atunci cand sprijina un eveniment comanda zeci de metri patrati de bannere cu care ne asasineaza vizual pe toate gardurile.
As mai spune ca editia 2011 a Festivalului Enescu releva cat de importanta a devenit intre timp social media.
Editia din acest an este transmisa in direct online (prin intermediul TVR). Site-ul oficial trimite vizitatorii catre conturi de Facebook si Twitter dedicate (din pacate, site-ul este facut cam pe genunchi, are cateva disfunctionalitati enervante . LE – administratorii au fost pe faza si s-au ocupat de remedierea rapida.)
Plus o mini-campanie in blogosfera a altui sponsor al Festivalului, Rompetrol.
PS: Nota pentru carcotasi – acesta nu e un post platit, mi-am cumparat singur biletele