Închide

Ce vrei să cauți?

Proiect cool pe Facebook: Philips Obsessed with Sound

Ce poate fi mai placut decat sa iti incepi ziua ascultandu-l live pe unul dintre cei mai mari saxofonisti de jazz din lume, Benjamin Herman, cu a lui New Cool Collective?
S-a intamplat la standul Philips de la IFA 2011:

Benjamin Herman New Cool Collective IFA 2011

Dupa aceasta incalzire, m-am delectat cu o multime de scule de sunet ale producatorului olandez, absolut rafinate, de la casti de lux, pana la sisteme home cinema si docking-uri pentru smartphone-uri. Dar despre asta va voi povesti in zilele urmatoare.

Philips SoundPhilips a adoptat ca deviza “Obsessed with Sound” si a lansat pe baza acestui concept un proiect mondial pe Facebook care imi place foarte mult.
Pe scurt, orice om de pe planeta are sansa sa fie lansat in industria muzicala si sa ajunga o vedeta.
Tot ce trebuie sa faca e sa urce o compozitie proprie, inregistrata, pe pagina de Facebook a Philips. Nu conteaza stilul muzical, instrumentul folosit, ci doar creativitatea si talentul.
Piesa castigatoare va fi rescrisa pentru Metropole Orchestra (cu care a cantat Joe Cocker, Steve Vai sau Elvis Costello).
Autorul va petrece un week-end la Amsterdam si isi va inregistra piesa cu Metropole Orchestra.
Piesa va fi produsa de Steve Lillywhite, care va crea o sonoritate speciala, asa cum a facut cand a lucrat cu The Rolling Stones, U2 sau Oasis.
Proiectul Obsessed with Sound este un exemplu stralucit de utilizare creativa a Facebook de catre marketingul unei companii.
Un exemplu, bun de trecut in orice manual de Social Media

Articole populare Ultima luna

4 comentarii Adaugă comentariu

  1. Atunci cand arta se imbina cu tehnologia pot aparea rezultate spectaculoase. Foarte buna ideea celor de la Philips!

Adaugă comentariu