taromImi spunea amicul George Buhnici, asistand si el la prezentarea planurilor e-commerce si de dezvoltare digitala a TAROM, pe care a facut-o recent Liviu Constantin, e-commerce Manager:
„Daca reusesc asta, vor fi mai tari pe online decat multe mari companii aeriene”.

Conform prezentarii, TAROM lucreaza la:

Platforma de e-commerce all inclusive

Compania se afla in teste tehnice avansate cu un sistem informatic sofisticat de distributie al produselor  si serviciilor TAROM de tip B2B, B2C si B2B2C – urmatoarea generatie de B2B e-commerce.

„Practic, avem platforma tehnica necesara care ne va permite o interactiune directa, complet automatizata, cu toti partenerii si colaboratorii TAROM prezenti si viitori” – spune managerul Liviu Constantin.
Faptul ca intregul continut este consolidat intr-un sigur loc, accesibil printr-un singur punct de acces, va permite pasagerului care doreste sa cumpere servicii TAROM sa identifice rapid cele mai bune preturi si disponibilitati, fara a fi nevoit sa caute in mai multe sisteme diferite.”

Aceasta platforma e-commerce a Tarom va fi all-inclusive si „Smart & Friendly”.

Serviciile pe care le va include:

  • Booking Engine – rezervari avion, hotel, rent-a-car, asigurari, vacante, croaziere, city breaks, servicii VIP
  • Sistem de management al continutului
  • eCRM & Jurnal de activitati complexe
  • Cumpararea de bilete si servicii TAROM direct de pe portaluri si retele sociale (Facebook, de exemplu )
  • Integrare multiple online payment gateways, la alegerea pasagerului : mobilPay, PayU, PayPal, WorldPAY, etc
  • Integrare Social Media Network
  • Rezervare bilet de avion prin 5 click-uri
  • Rezervare pachet hotelier prin 6 click-uri
  • Module inteligente de rezervare pachete prin maxim 7 click-uri ( avion + hotel, avion + hotel + rent-a-car etc)
  • Analize si rapoarte in timp real, care vor fi utilizate in campanii strategice de marketing si vanzari.
  • Platforma de parteneriat/colaborare cu agentii de turism din Romania si Europa, pentru a avea o arie cat mai mare de distributie, de tip global.

TAROM promite ca va lansa „intr-un timp extrem de scurt” acest nou sistem de distributie, ceea ce-i va permite cresterea vanzarilor pe portalul tarom.ro, totul intr-un singur loc, pe propriul site (all- inclusive ) cat si pe site-urile partenerilor sai.

Crearea unui call-center cu functionalitati in timp real

TAROM Call Center va fi primul Airline Call Center din Europa care va furniza informatii despre aeronavele TAROM Airbus si Boeing aflate in zbor: viteza de croaziera, localizare geografica prin sateliti, altitudine de croaziera, info meteo la destinatie, toate acestea in timp real.
Call Centerul va oferi de asemenea clientilor TAROM informatii utile calatoriilor in timp real, prin SMS si e-mail.

Sistem de analiza a concurentei in timp real

TAROM E-commerce si-a propus implementarea de urgenta a platformei tehnice de analiza a concurentei in timp real pentru a putea sa-si adapteze tarifele biletelor de avion in contextul pietei, chiar si de mai multe ori pe zi.

Sistemul va face analiza grafica si va alerta top managementul companiei despre fluctuatiile tarifelor in timp real, ceea ce va ajuta la luarea rapida a unor decizii strategice.

TAROM a implinit de curand 58 de ani de activitate.

1 Comment

  1. Astept aplicatia de android inainte de toate. Suna bine treaba cu ajustarea preturilor in functie de concurenta, doar ca depinde pe ce rute…

    TAROM este rezervata in a discuta subiectele de mai sus. Sincer, ma indoiesc ca anumite lucruri sunt in premiera facuta de TAROM. Sa nu uitati site-urile cu informatii despre zboruri gen http://www.flightradar24.com/

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close