Acesta nu este un post gen tabloid cu „Intra aici să vezi…” Smile, ci o invitație la un concurs de producție video.
Comisia Europeana a lansat, în cadrul campaniei Generation Awake, competiția video – “Imagine and win!”, pentru cetățenii europeni, pe tema consumului indirect de apă.

Participanţii sunt invitati să realizeze un clip video în care să arate cantitatea de apă necesară pentru realizarea a cinci produse utilizate zilnic: cafeaua, ciocolata, berea, hamburgerii sau o pereche de pantofi.

Pentru cei care doresc să participe, organizatorii au lansat un video cat exemplu, despre câtă apa „înghite” producerea unui hamburger: 

Alte clipuri animate inspirationale sunt disponibile pe site-ul campaniei: www.imagineallthewater.eu.

Inscrierile se pot face pana la data de 4 decembrie 2012, direct de pe site-ul campaniei (unde gasiți toate informațiile de care aveți nevoie) – http://www.imagineallthewater.eu/RO (butonul “Imagine & Win!”).

Clipurile selectate de către juriu vor fi publicate pe pagina de Facebook Generation Awake (50.000 de fani), pe data de 10 decembrie 2012, unde vor fi supuse votului public până pe data de 30 decembrie 2012. Cele 5 clipuri cu cele mai multe voturi vor fi premiate, iar participanții vor primi o cameră de filmat HD.

Eficientizarea resurselor se referă la utilizarea sustenabilă a resurselor – să faci mai multe cu mai puțin, minimizând impactul asupra mediului: închiderea robinetului de apă în timp ce te speli pe dinți, folosirea de mai multe ori a prosoapelor, utilizarea mașinii de spălat la capacitate maximă etc.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close