“One day we won’t need the viewer.”

Agentia interactiva John Street din Canada a găsit soluția pentru ca orice clip video, oricât ar fi de banal și de stupid, să aibă milioane de vizualizări și să ajungă în top: pe lângă angajați care să dea click-uri în neștire, orice apăsare pe buton (la lift, de pildă) se transformă in vizualizări.

Doamnelor si domnilor, nu vă mai chinuiți să imaginați soluții de viralizare  a spoturilor pe Internet, pentru că a apărut serviciul Buyral:

Agenția John Street recidivează cu Buyral, pentru ca anul trecut a lansat si serviciul Catvertising:

Internetics pare să fie deja un festival mort: cum să mai jurizezi categoria „Viral” din moment ce totul ține acum de câți bani e dispus clientul să bage in Buyral? Smile Smile Smile

1 Comment

  1. Sunt geniale ambele clipulete. Chiar nu le stiam, merci

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close