Guest post de Adrian Niculescu
Thrillionar®, Multi-Milionar, Global Wealth Strategist, Speaker International, Autor Best-Sellers, Primul Astronaut Civil al Greciei si Aventurier in cautarea Adrenalinei.
Thrillionaire Revolution Romania se va desfasura in week-end-ul 2-3 februarie 2013 la Cluj si Bucuresti cu Nik Halik – investitor multimilionar si primul astronaut civil la Greciei si Australiei, care lanseaza in Romania conceptul Thrillionaire Revolution.
Conferinta Thrillionaire Revolution a fost deja prezentata in SUA, Australia, Cipru si Israel, pe 26 ianuarie la Londra si in premiera pentru Europa de Est va fi lansata in Romania prin doua aparitii la Cluj (2 februarie) si Bucuresti (3 februarie).
CE VEI DESCOPERI IN CADRUL ACESTUI EVENIMENT BOGAT IN CONTINUT
- Cum sa devii imun la recesiune prin crearea propriei tale economii si a planului de stimulari. Vei avea o viata foarte linistita
- Cum sa generezi venituri pasive mari in timp ce dormi. Acesta are potentialul de a inlocui venitul jobului curent. Utilizeaza-l si vei vedea rezultatele pentru tine.
- Legile nespuse ale Jocului Banilor. Cum sa-l castigi si sa te catapultezi catre libertate financiara.
- Cum sa-ti transformi pasiunile in cash. Pas-cu-pas vei primi planul catre succes.
- Cum sa creezi o viata magica si sa-ti aranjezi destinul. Aceste secrete inspirationale iti vor schimba viata.
- Cum sa te deconectezi de la "Sistemul" de pattern-uri de gandire controlate. Elibereaza-te si descatuseaza-ti potentialul.
- Cum sa-ti recalibrezi “Hard Drive”-ul mintii si sa dezvolti Psohologia de Excelenta.In cadrul acestui eveniment live, Thrillionaire® Revolution, Nik va dezvalui secrete precum:· Cum sa faci sa-ti explodeze venitul prin resetarea tiparului financiar si setarea „Termostatului de bani”pe pozitia „On”
- Cum sa prevezi urmatorii 5-10 ani din viata ta.· Cum sa definesti “DE CE” si adevaratul “FACTOR WOW” al vietii tale· Cum sa gandesti diferit “VALUFACTURE” si sa adaugi mai multe experiente de VIATA si valori la mozaicul tau.
- Ce strategii in actuala economie sunt obligatorii pentru a asigura supravietuirea ta in urmatorii 5-10 ani.
- Procesul revolutionar de descoperire a pasiunii tale de o viata si a ceea ce iti place sa faci.· Cum sa-ti redactezi propriul scenariu si sa prezici noua ta decada de excelenta.Acestea sunt toate secrete dovedite pe care Nik le-a utilizat pentru a-si indeplini cele mai indraznete vise.
- Acum el iti va arata cum poti face si tu asta la Thrillionaire® Revolution.Pentru achizititionarea biletelor la eveniment va invitam sa accesati www.thrillionairerevolutionromania.com
Nik Halik crede in a trai viata a maxim. Si-a inceput viata cu aceleasi vise pe care le au multi copii: sa fie astronaut, sa ia pranzul pe epava Titanic-ului, sa escaladeze cei mai inalti munti, sa exploreze piramidele. Diferenta? Nik nu a renuntat la visele lui, le-a transformat in obiective si le-a atins!
Ajuns Multi-Millionar prin forte proprii, Nik crede ca viata este despre magie si nu despre lucrurile materiale. El inspira atat emotional cat si financiar persoane ca tine din intreaga lume prin impartasirea cunostintelor sale pentru ca si ei sa experimenteze sentimentul de a trai VIATA fara limite. Conceptul lui Nik Halik de a deveni Thrillionaire® duce o intreaga generatie catre o noua stratosfera, mult mai inalta.
Si acum concursul pentru cele două invitații pe care le ofer, fiecare în valoare de 449 lei (nu contează de unde e câștigătorul, București sau Cluj):
Într-un comentariu la acest post, răspundeți în câteva fraze, sub forma de mini-eseu, la aceste două întrebări:
1) Cum a modificat recent sistemul de comentarii ale cititorilor la articole publicația The Huffington Post UK (http://www.huffingtonpost.co.uk/)?
2) Câte ediții internaționale are The Huffington Post și câte plănuiește să mai lanseze?
Termenul limita este foarte strâns, din păcate: până mâine, vineri, 1 februarie, ora 14.00.
Voi alege cele mai bune 2 comentarii până la ora 15.00 și îi voi contacta pe câștigători prin e-mail.
(Unele comentarii pot intra automat în moderare, dar le voi aproba cât se poate de repede
5 comentarii Adaugă comentariu
1. Au adaugat profile pentru comentatori, care acum pot avea fani, se pot acorda note pentru comentariile lor si unul este ales pe baza numarului de fani, a notelor obtinute si a preferintelor moderatorilor pentru a deveni blogger HuffPost timp de o luna. De asemenea, comentariile nu mai sunt liniare, devenind arborescente. Cireasa de pe tort: algoritmul Julia va evidentia comentariile cele mai pertinente.
2. Huffington Post are editii in SUA (unde a fost lansat), Canada, Marea Britanie, Franta (prima editie in alta limba decat engleza), Spania si Italia. Urmeaza sa deschida o editie in Japonia si planuieste sa se extinda in America de Sud, Africa si Asia.
1.Cand cei de la Adaptive Semantics au inceput sa dezvolte JuLiA (Just a Linguistic Algorithm) managementul The Huffington Post a intuit potentialul si a achizitionat 20% din afacere. In 2010 fondatorii Adaptive Sem s-au alaturat echipei Huffi. Cu JuLiA comment-urile nepotrivite, spam-ul, limbajul abuziv sunt depistate, invatate, eliminate si chiar pot evalua daca un comment este bine scris si autorul merita sau nu sa fie catalogat ca expert in topicul dat.
Daca intrati pe editia UK de astazi si cititi articolul despre campania initiata de Gandul ca raspuns la „frica” de romani a englezilor – http://www.huffingtonpost.co.uk/2013/01/31/immigration-romania-eu-anti-britain_n_2588012.html?utm_hp_ref=uk – , o sa sesizati usor avantajele oferite de JuLiA: absenta comentariilor licentioase, evaluarea autorului comentariului de catre ceilalati „postaci”,de catre cititori dar si de catre publicatie. Acest motor de analiza semantica elimina zecile de ore de munca ale admin-ului care trebuie sa decida ce comment-uri trebuie eliminate.
2.Lansat in State (2005) a intrat pe pietele externe din 2011 (Canada anglo-saxona, UK si Franta) iar in 2012 si-a continuat expansiunea cu Canada (zona Quebec –editia in limba franceza), Spania, Germania si Italia.
Chiar daca in iunie 2012 isi faceau public interesul de a intra pe piata din India, in decembrie 2012 au anuntat Huffington Post Japan, ocazie cu care Jimmy MAYMANN – CEO Huffington Post a declarant ca in urmatoarele 18 luni vor sa fie prezenti in 15 tari.
Tot in iunie 2012 Arianna Huffington aflata la Cannes Lions mentiona Australia ca parte a planului de extindere pentru 2013…”
Nicholas SABLOFF – Executive International Editor, The Huffington Post marturisea in 23 ianuarie ca in 2013 au ca obiectiv intrarea pe pietele din Africa, Asia si America de Sud.
Buna ziua,
Raspunsurile la intrebarile dumnneavoastra sunt:
1) Sistemul de verificare a celor peste 70 de milioane de comentarii anuale ale cititorilor publicatiei The Huffington Post a fost dezvoltat de catre Paul Berry fost CTO (Chief Technical Officer) pana cu cateva saptamani in urma (acesta a anuntat ca va parasi compania in Februarie). Paul Berry a scris in propriul sau blog (http://www.huffingtonpost.com/paul-berry):
„If you haven’t explored our new comment system yet, please give it a spin. You will find that comments are now threaded to facilitate better discussions, that they appear on the site faster, and that abusive comments are easier for us to find and delete. We’ve also added a commenter profile page, which includes a bio of the commenter and lists all the comments they’ve posted.”
si
„Our new comment system also allows us to better moderate discussions. So even if you are not an active commenter, we encourage you to log-in and use the system to flag abusive comments, to mark your favorites, and to help us decide which commenters become HuffPost bloggers.”
The Huffington Post, achizitionata recent de catre AOL, foloseste de asemenea testul in timp real (A/B) al articolelor de prima pagina. Mai multe detalii despre aceasta se pot gasi la acest link:
http://www.niemanlab.org/2009/10/how-the-huffington-post-uses-real-time-testing-to-write-better-headlines/
2) Dupa succesul din SUA Huffington Post se extinde in afara granitelor SUA prin deschiderea editii localizate in Canada (mai 2011, in limbile franceza si engleza), Marea Britanie (iulie 2011), Franta (ianuarie 2012), Spania (iunie 2012), Italia (septembrie 2012). Urmatoarele locatii sunt Germania (decembrie 2012), Brazilia (inceputul lui 2013) si India (in 2013).
Buna ziua,
Revin cu adaugiri.
Apare o neclaritate privind numarul de comentarii anuale primite la publicatiile The Huffington Post.
In postarea lui Paul Berry se vorbeste de 2.7 milioane, postate de aproximativ 115000 persoane, incepand din Mai 2005.
Totusi, in acest articol se vorbeste de 70+ milioane pe an:
http://www.poynter.org/latest-news/top-stories/190492/how-the-huffington-post-handles-70-million-comments-a-year/
John Pavley CTO HuffPost precizeaza, in interviul de mai jos, ca ar fi vorba de 200K comentarii pe zi. De asemenea
descrie mai tehnic noul sistem de moderare si promovare a celor mai bune comentarii, folosind algoritmi de „machine learning” (sistemul Julia):
http://www.fiercecontentmanagement.com/story/huffpost-rolls-out-advanced-commenting-system/2013-01-28
Engadget, o alta publicatie apartinand AOL, a implementat de asemenea sistemul Livefyre:
http://www.engadget.com/2012/10/11/engadget-livefyre-commenting-system/
Va multumesc pentru comentarii. Inca un pic de rabdare: organizatorii evenimentului ii vor alege pe cei doi castigatori care vor primi detalii pe mail.