Romtelecom renunță la promovarea sub-brandurilor sale Dolce (televiziune) și Clicknet (Internet) și se va concentra pe „creşterea capitalului de imagine al brandului-mamă, Romtelecom”.
Noua identitate vizuală este lansată printr-o nouă platformă de comunicare, sub sloganul “Studiourile Romtelecom prezintă FilmOferta”.
Pentru noii clienți, Romtelecom oferă pachete cu servicii de televiziune, internet şi telefonie, incluzând canalele premium HBO şi HBO Comedy, plus cele două canale exclusive – Shorts TV şi Comedy Central Extra – pe întreaga perioadă contractuală de doi ani.
Shorts TV este un canal dedicat scurt-metrajelor pentru televiziune, iar Comedy Central Extra este dedicat celor dependenţi de comedie.
Preţurile noilor pachete încep de la 49 lei/lună, TVA inclus, pentru primele 3 luni. Pentru restul perioadei contractuale, preţul pachetului va fi de 59 lei/lună cu TVA.
Clienţii existenţi de televiziune ai Romtelecom beneficiază gratuit de canalele HBO şi HBO Comedy până la 31 martie, urmând ca după această dată aceste canale să fie disponibile, în cadrul unei oferte promoţionale, la un tarif de 10 lei/lună cu TVA, pentru cei care doresc să le păstreze în grilă.
1 comentariu Adaugă comentariu
problema la Shorts este ca nu e subtitrat….