Care sunt cauzele sociale care au cel mai mare impact pe Facebook în strângerea de fonduri, coagularea de comunități, influențarea opiniei publice șamd?
Nu protecția mediului, nu cultura, nu drepturile omului sau victimele violenței, ci pisicile, cățeii și copiii.

Concluzia reiese din studiul condus de Universitatea Georgetown: „Manipularea digitală”.

Topul celor mai populare cauze sociale pe Facebook și Twitter, în procente:

Animale 41
Copii 37
Sănătate 19
Drepturilor Omului 18
Mediu 16
Sărăcia / Foamete 15
Educație 12
Violența domestică  11
Persoane cu handicap/fără adăpost 8
Arta / Cultura 3
Refugiați 1

Și sa nu mai spuneți că ideea noastră e ridicolă, da? 🙂
(Pentru cârcotași: nu, nu vrem să strângem bani pentru pisici, ci să înțelegem fenomenul.)
Sursa.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close