Un infografic realizat de Mylife.com despre influența Social Media în viața individului conectat la Internet în 2013.
Datele sunt culese în majoritate de pe piața americană, dar au relevanță și pentru noi.

  • 56% dintre jurnaliștii profesioniști își caută subiecte și fac documentare pe rețele sociale precum Facebook și LinkedIn pentru știrile pe care le scriu în presa tradițională .
    Am mai spus-o: Facebook s-a transformat și în România în agenție de știri.
    De pildă, cei mai importanți oameni politici (Ponta, Băsescu – ca să luăm doar două exemple) preferă în unele momente să posteze statusuri pe wall în loc să transmită informațiile pe canalele oficiale gen birou de presă-ziare/televiziuni.
    Facebook este citată adesea ca sursă de către mass-media.
  • 74% dintre branduri spun că traficul pe site-urile proprii a crescut după ce au investit 6 ore/zi în promovarea prin Social Media.
    E normal: site-urile corporate sunt în mare parte „lemnoase” în exprimare, cu informație vraiște, nestructurată logic. Niște enunțuri clare, colocviale, postate pe rețelele sociale fac uneori minuni.
  • Timpul mediu petrecut cu Social Media de către o persoană din targetul de vârstă 18-64 de ani: 3 ore pe zi.
    Femeile petrec cu 40% mai mult timp pe canalele Social Media decât bărbații.

Infograficul:

 

1 Comment

  1. Ne-a schimbat-o un pic prea mult parca…

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close