Doru Panaitescu aniversează vara aceasta 6 ani de când a hotarât să devină un om liber de corporație.
În timpul săpătămânii este consultant online și profesor de publicitate online iar în week-end – în fiecare week-end – umblă pe coclauri, fotografiind păsăroi și alte creaturi (o galerie foto, aici), descoperind peisaje fantastice sau minuni culinare.

(Dacă ești pe drum și vrei o consultație competentă și rapidă despre unde să te cazezi confortabil și să manânci împărătește, oriunde în România și în Balcani, e de ajuns să-i scrii un mesaj pe Twitter sau Facebook și primești rapid răspuns.)

Vineri, 19 iulie, Doru va sărbători cei 6 ani de libertate prin conferința despre publicitatea online „Doru Panaitescu & Friends”.
Ofer prin concurs două invitații (în valoare de 99 de euro fiecare) la această conferință.

Proba de concurs: ești invitat să dai cea mai inteligibilă (pentru nespecialiști online), creativă, sugestivă definiție pentru termenul de GAMIFICATION.
Definitia trebuie sa fie una care să reflecte înțelegerea deplină a termenului, și nu o simplă traducere de pe Wikipedia. Exemplele de aplicare a Gamification sunt binevenite.

Cum? Definițiile vor fi postate drept comentarii la acest post. Unele comentarii pot rămâne în moderare, dar le voi aproba cât se poate de repede.

Termen limită: mâine, miercuri, până la ora 20.00.

Spor!

Update: Cei doi invitati sunt Daniela Mustățea și Alex Sinov.

6 Comments

  1. Gamification : cand poti sa te “joci” chiar si la birou, fara sa risti sa spargi vreun geam al vecinilor.

  2. Gamification presupune declansarea impulsurilor si a reactiilor prin implicarea persoanelor in actiuni de marketing guvernate de reguli, etape si recompensate in final.
    Un exemplu de aplicare pentru domeniul in care activez,cel al industriei lemnului si al mobilei ar fi dezvoltare unei aplicatii care sa-i permita producatorului de mobila sa efectueze designul pieselor, cel mai inventiv proiect fiind recompensat cu un utilaj pt prelucrarea lemnului.

  3. M-ai prins (dat in fapt) cu poza asta. Sa vin asa imbracat vineri? 🙂

  4. @Doru Panaitescu: Neapărat 🙂

  5. gamification…..totul e o joaca si o competitie. cea mai buna definitie in mintea mea cand aud cuvantul gamification este “gummy bear” ursul care imi creaza starea pe care as vrea sa o obtin folosind ‘gummy bearification’

  6. OK, deci, Gamification.
    Este stiinta, disciplina prin care se aplica principii si mecanisme specifice jocurilor unor situatii “serioase”, atipice pentru un joc.

    Cu alte cuvinte, prin gamificare poti deveni un jucator intr-un joc cu miza reala, si iti place.

    Ca si exemple:
    – clasicul Foursquare sau Codecademy;
    – Fitocracy sau SuperBetter;
    – FoldIt @ home;
    – freerice.com
    – progressbar-ul de pe LinkedIn si mai nou level-ul pe care il obtii in funtie de profil
    – programul de “frequent flyer miles” pe care il aplica companiile de zbor;

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close