shutterstock_60923647(1)Am terminat astazi de jurizat lucrarile pentru Romanian PR Award (Gala de premiere va avea loc pe 20 noiembrie).
Mai înainte am făcut același lucru și pentru Internetics.

Pentru a participa la astfel de competiții, agențiile trebuie să se înscrie cu studiile de caz ale proiectelor reușite pe care le-au realizat pentru clienții lor.

Aici e problema.
Destule studii de caz sunt scrise neglijent, neconvingator, fără talent de a comunica esențialul, uneori aproape fără chef, de parcă agenția ne șoptește „Știm că nu avem performanță profesională, dar ne-a zis șefu’ să ne înscriem și noi.”

Evident că nu toate studiile de caz sunt scrise așa. Pe unele e o plăcere să le parcurgi, sunt perfecte: de la redactare și până layout, ilustrație, demo video.
Felicitări doamnelor de la Agentia…și Agenția… știți dumneavoastră care!

O constatare naturală: cum aș putea să am încredere că o agenție de PR va face treabă bună pentru mine, în condițiile care nu știe să se prezinte eficient și profesionist nici măcar pe sine?

Pontul de care vorbeam în titlu vine de la sine: când sunteți în căutarea unei agenții, solicitați și niște studii de caz. Urmăriți modul în care tratează punctele esențiale: cercetarea, planificarea, execuția, evaluarea.

Dacă respectiva companie le prezintă neglijent, cu prune în gură și neargumentat, poate este bine mai căutați!
Cred că nu aveți ce pierde.

Foto: Collection of hands by Shutterstock.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close