shutterstock_127419983Aproape jumătate dintre companiile de asigurări  recunosc că nu au o strategie digitală coerentă în promovarea produselor și în dialogul cu clienții, reiese dintr-un studiu la nivel mondial realizat de Ernst & Young (EY)  – „Insurance in a digital world: The time is now”.
Managerii companiilor asigurări stau și mai prost: numai 5% știu cu ce se mănâncă blogurile, Twitter, Facebook.

Totuşi, 57% spun că în următorii trei ani intenţionează să intre în zona de digital, care să integreze bugete şi estimări detaliate, incluzând şi planificare HR şi financiară.

Date din studiu:

  • 79% dintre companiile de asigurări spun că încă învaţă despre online şi nu şi-au dezvoltat încă un ghid digital.
    Aproape jumătate (47%) spun că nu au o strategie digitală coerentă.
  • Cei mai mulţi respondenţi au declarat că implicarea în digital este susţinută de managementul de top. Totuşi, o treime  consideră că sprijinul managementului “nu este întotdeauna dublat de acţiuni, bugete şi resurse”.
  • Numai 5% din executivii din C-suite (CEO, CFO, COO etc) oferă un exemplu pozitiv personal,  utilizând platformele digitale (bloguri, Twitter, Facebook etc). Totuşi, aproape o treime consideră că vor începe să utilizeze aceste platforme în următorii trei ani
  • Numai 11% utilizează modelarea predictivă pentru a identifica posibili clienţi pentru targetare, campanii personalizate de email marketing, utilizarea unor instrumente online de comparare a produselor sau încurajarea formării unor comunităţi online.
  • Foarte multe companii de asigurări (89%) nu utilizează interacţiunile anterioare în oferirea de recomandări particularizate de produse şi servicii clienţilor online. Doar 1% dintre jucători oferă în acest moment premii şi reduceri în mediul online, ca şi aplicaţii mobile sau asistenţă “live” pe website-uri (ca de exemplu, virtual assistant, chat, click to call), deşi 27% se aşteaptă să ofere clienţilor aceste beneficii în viitor.
  • Aproape 70% dintre respondenţi cheltuiesc mai puţin de 10% din bugetul de dezvoltare în zona digitală. Dar majoritatea asiguratorilor (81%) consideră că ar putea pierde din avantajul competitiv dacă vor eşua în trecerea la digital, iar 74% cred că acest aspect le-ar afecta abilitatea de a inova.

Despre studiul EY (poate fi descărcat de aici):

În al doilea trimestru 2013, EY a realizat un sondaj global la care au participat peste 100 de companii asiguratoare. Respondenţii au fost atât companii care oferă asigurări de viaţă, cât şi asigurări generale, incluzând companii mari din acest sector, cu focus global, dar şi asiguratori cu focus regional sau naţional. Regiunile majore din care au provenit respondenţii au fost Europa, Asia-Pacific şi America, plus contribuţii din Africa.

Foto: Problem in business by Shutterstock

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close