Guy_KawasakiGuy Kawasaki, fost chief evangelist la Apple, actual special advisor la Google pe divizia Motorola și un guru al marketingului mondial, a fost gazda unui webinar pe teme de Social Media.
Am ales cinci dintre sfaturile sale, cele care mi-au plăcut cel mai mult:

1. Să nu ai niciodată încredere într-un „expert” Social Media care are mai puțini followers decât tine.
(Kawasaki este urmărit de 7 milioane de conturi pe platformele sociale pe care activează.)

2. Când trebuie să începi să promovezi un produs nou prin Social Media?
Ieri!
În momentul în care te hotărăști să vinzi un produs/serviciu nou – nu contează când îl scoți pe piață, mâine sau peste 200 de zile – e obligatoriu să și începi promovarea prin Social Media.

3. Nu lua de bună orice regulă pe care o citești despre Social Media!
Experimentează!
Dacă ți se spune că trebuie să postezi doar o dată pe zi, încearcă să o faci de două sau de patru ori pe zi și vezi dacă nu cumva funcționează mai bine!

4. Abține-te!
Cele mai multe companii vorbesc pe canalele Social Media numai despre ele și produsele lor. Proporția corectă poate varia: poate fi 5% despre produsele tale și 95% despre alte subiecte. Dar devii plictisitor atunci când peste 50% dintre mesajele tale sunt numai despre tine.

5. Răspunde!
Dacă un topic postat de tine generează o conversație online, străduiește-te să iei parte la discuție!
E o regulă banală și subînțeleasă, dar foarte multe companii nu o fac și pierd din această cauză.

Cont Facebook
Cont Twitter

1 Comment

  1. Cele mai multe companii vorbesc pe canalele Social Media numai despre ele și produsele lor. Proporția corectă poate varia: poate fi 5% despre produsele tale și 95% despre alte subiecte. Dar devii plictisitor atunci când peste 50% dintre mesajele tale sunt numai despre tine.

    Așa e, hai să punem poze cu pisici, de parcă asta-i interesează pe clienți. Nu care cumva să scoatem produse (cu adevărat) mai bune și să informăm lumea despre ele.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close