În sfârșit, aș zice, pentru că site-ul Cosmote era mult rămas în urmă, primitiv de-a dreptul.
Cel lansat astăzi pare aerisit, clar, simplu de utilizat.
Am încercat „Automatul de oferte” și funcționează ok. Oricum, până în toamnă, când se va produce rebrandingul nemțesc (Deutsche Telekom) este destul timp pentru reglaje fine.
Dacă găsiți nefuncționalități, lăsați observațiile la comentarii.
Noul website COSMOTE vine cu noi funcționalități precum Automatul de oferte, o metodă de selecție prin care clienții își pot configura orice pachet cu smartphone, abonament, extraopțiune și accesoriu într-o singură pagină. În plus, cu scopul de a ajuta consumatorii să găsească telefonul mobil ideal pe baza nevoilor personale, și nu doar conform cu caracteristicile tehnice, noul website a integrat instrumentul Match Me, organizat sub forma unui chestionar nontehnic, concentrat pe preferințele clienților, nevoile și obiceiurile lor, acoperind arii precum Internet, e-mail, multimedia și mobilitate. Ca urmare a informațiilor furnizate de clienți, funcționalitatea Match Me va afișa sugestiile corespunzătoare de telefoane mobile.
De asemenea, website-ul este prevăzut cu Fast Access Line, o listă derulantă care permite afișarea instantă a celor mai importante acțiuni ce pot fi realizate de către client, și cu secțiunea MyAccount, prin care clienții își vor putea gestiona propriul cont.
Magazinul online oferă o gamă largă de terminale și accesorii, alături de serviciile companiei. Clienții pot alege opțiunea preferată de expediere, livrarea acasă sau preluarea produselor dintr-un magazin COSMOTE, precum și metoda preferată de plată, online sau ramburs.
12 comentarii Adaugă comentariu
un link spre site?
Am pus. Mersi, uitasem.
Imi da „Untrusted Connection”, e ceva problema cu certificatul sitului…
Şi mie mi-a dat Untrusted Connection.
Mersi, sa vad din ce cauza.
1)La activarea contului anumite butoane nu functionau. Dupa deconectare si reconectare functioneaza dar se misca foarte greu.
2) Am vrut sa descarc ultima factura in format XLS dar imi da eroare:”Ups…
Eroare 500
Pagina nu a putut fi incarcata.
Te rugam sa incerci din nou.”
3)La reinnooirea unui abonament apare mesajul in engleza „Renew your contract” desi restul este in romana
4) Modalitatea de alegerea a tipului de abonament dorit este greoaie – alegi intai intervalul de pret dintr-un drop-down iar abonamentul cu niste sageti unde rotirea abonamentelor este dificila
5) La alegerea abonamentelor pentru prelungire nu se afiseaza nici o informatie despre tipul de abonament. Daca vrei sa alegi abonamentul Smart XL de 31 euro pe luna ti se adauga automat optiune de Internet de 5 euro – extraoptiune obligatorie 🙁
6) La reinnoirea abonamentului nu poti alege nici un telefon…
7) Nu se precizeaza nicaieri daca pretul contine
sau nu TVA
Si cred ca lista poate continua, din pacate. Mare pacat de lansarea site-ului cu atatea disfunctionalitati!
@Costin: Multumesc, Costin.
bun de stiut!
Foarte tare..
parca e mai prietenoasa cu utilizatorul noua versiune a siteului
1. statusul facturilor (actualizat/neactualizat) nu este sincronizat.
2. dupa plata online procesatorul nu face redirect inapoi catre site.
3. structura meniurilor (logat, my account, zona din stanga) este greoaie (mie mi-a luat ceva sa ma prind dupa titluri).
Mi se pare prea scump sa platesti 10 euro pe luna pt 200 min nat a si 200mb trafic de net. Ce ziceti? Nu e un pik xe japca?.;c la cea mai eftina cartela primesti mult mai mult. Sa nu mai zic de alte retele unde la pretul asta primesti totul gratis. Se merita sa mai ramii aici?!