Închide

Ce vrei să cauți?

Borțun Olteanu fuzionează cu People PR. De astăzi, avem Dăescu Borțun Olteanu

daescu bortun olteanu logoDăescu Borțun Olteanu este noul brand în Comunicare, anunțat astăzi în urma fuziunii dintre agențiile Borțun Olteanu și People Public Relationships.

Portofoliul reunit numără clienți precum Gillette, Duracell, adidas, Siveco, Media Galaxy, Wellborn, Băneasa Developments, Răzvan Vâlceanu, Philips, AOC, Subway, E-Boda, Cafeneaua Veche, King, Logitech, Glenfiddich, The Pole, Rombat. Acestora li se adaugă proiectele The Institute (Romanian Design Week, Internetics) și Gala Societații Civile.
În ultimul an fiscal cele două agenții au avut o cifră de afaceri însumată de peste 6 milioane de lei.

Discutam despre această fuziune de mai mult timp, dar 2014 este anul în care am atins maturitatea necesară pentru a face un pas atât de mare, spune Tudor Daescu, General Manager al Dăescu Borțun Olteanu. Mai mult, acest proiect a reușit să convingă câțiva dintre cei mai importanți specialiști în comunicare să ni se alăture.

Daescu Bortun Olteanu

Andrei Borțun: Am intrat ”în afaceri” în anul doi de facultate, în 1998. Afacerile mele au constat de fapt în a desena proiecte alături de oameni speciali. Este și cazul agenției. Cu Tudor Dăescu lucrez din 1999, iar cu Bogdan Olteanu din 2005. Ne cunoaștem foarte bine, îmbătrânim deja împreună. Agenția este o organizație construită în primul rând în jurul prieteniei noastre și a compatibilității felurilor în care vedem comunicarea.”

Bogdan Theodor Olteanu: Dincolo de serviciile de comunicare vrem să ne dezvoltăm propriile proiecte – fie că vorbim de publishing sau evenimente. Proiecte de care echipele noastre și clienții noștri pot profita. Și dincolo de planuri avem experiența necesară. Oameni din echipa actuală sunt la baza construcției a trei produse solide de publishing: The Institute Magazine, Cockgaine si SUB25.

Ieri, Dăescu Borțun Olteanu a obținut, la Sabre Awards, două nominalizări din patru proiecte înscrise: campania „Și binele poate fi senzațional” pentru Gala Societății Civile și strategia de lansare a aplicației The Pole Society.

Articole populare Ultima luna

Adaugă comentariu