EMAG produse noi

EMAG produse noi1. Ce vom mai cumpăra online în viitorul apropiat de pe eMAG.ro, în afară de electronice, electrocanice, cărți, jucării șamd:
Haine, din toamnă (piața de fashion autohtonă este de trei ori mai mare decât cea de electro-IT)
Articole sportive, primele produse ar putea apărea pe site la finalul campionatului mondial de fotbal
Accesori auto (cauciucuri, baterii etc), ofertele vor apărea în două luni
Alimente. Pentru această categorie de produse nu există un termen ferm, dar este trecută pe lista de priorități.
Ar exista două modalități de livrare: la nivel național pentru alimentele neperisabile (dulciuri, băuturi, conserve etc) și zonal, pe orașe sau cartiere, pentru produse fresh transportate cu vehicule frigorifice. („eMAG va vinde timp clienților săi, care nu vor mai merge în supermarket”.)

2. eMAG a devenit numărul doi la vânzările online de carte în România.

3. Vinde și produse „exotice”, de pildă  frigidere roz sau pick-up-uri (pentru nostalgicii vinilului), foarte greu de găsit în magazinele tradiționale. De Black Friday, a vândut 50 de pick-up-uri.

4. eMAG a ajuns numărul 1 în comerțul online din Bulgaria, într-un an și jumătate (60% din piață).

eMAG Bulgaria

5. În cea de-a treia țară în care activează, Ungaria, peisajul online e mai dificil, pentru că sunt prezenți retaileri internaționali mari (Tesco, Media Markt). Însă eMAG și propus să aibă și aici 35% cotă de piață până la finalul anului.

eMAG Ungaria

6. Urmează în acest an extinderea într-o nouă țară din zonă, deocamdată secretă. (Serbia, Croația?)

7.  De trei ani, eMAG studiază și oportunitatea streaming-ului de conținut (video on demand – filme, documentare, TV). E foarte posibil să vină și cu această ofertă. Inițial, ar putea fi un bonus la contul de client, cont foarte important pentru eMAG.

8. Și-a construit un studio foto propriu pentru prezentarea vizuală a produselor vândute. Încurajează review-urile produselor scrise de clienți (customer generated content).

9. Rata de conversie (vizite pe eMAG.ro versus comenzi) este de 2%. Trafic total: aproximativ 4 milioane de vizite pe lună

10. Termenul de retur al produselor este de 30 de zile (norma europeană obligatorie este de 14 zile calendaristice/10 zile lucrătoare). Sunt avertizați cei care returnează repetat produsele.

11. Anul acesta va ajunge la 1000 de angajați. 150 dintre aceștia vor fi IT. („Ne transformăm într-o companie tehnologică.”)

12. Furnizor de Internet este Hostway Romania + cloud din străinătate.

13. Și-a dublat volumul investițiilor în 2014 (11,5 milioane euro, față de 5,4 milioane de euro în 2013), din care 4,5 milioane euro pentru dezvoltare internațională, 3 milioane pentru introducere tehnologii noi și 500.000 pentru marketing de brand.

14. Business planul pentru 2014: cifră de afaceri de 260 milioane de euro (creștere a vânzărilor de 40%). Anul trecut a vândut de 187 milioane euro (fără partenerii platformei Marketplace). Profitul operațional a fost pozitiv.

eMAG cifra de afaceri

15. eMAG este deținut (70%) de gigantul media sud african Naspers (3,7 miliarde euro cifră de afaceri). „Naspers nu este un fond de investiții care să vândă afacerea în 3-5 ani. Cu Naspers facem planuri de dezvoltare a eMAG pe zece ani.”

Aceste declarații au fost făcute astăzi de Iulian Stanciu, director general eMAG.

4 Comments

  1. Si peste 10 ani ii cumpara Amazon 😉

  2. E interesant cum a ajuns eMAG aici pentru ca nu au intotdeauna cele mai bune preturi (sa nu mai vorbim de “ofertele” bomba).

    Noroc ca mai exista si tool-uri de genul plugin-ul de Chrome de la pricy.ro – http://pricyro.wordpress.com/2014/02/17/tutorial-extensie-chrome/ care ajuta cumparatorii sa se informeze mai bine 🙂

  3. Buna Victor, spuneai mai sus ca piața de fashion autohtonă este de trei ori mai mare decât cea de electro-IT. Te referi la toata piata de fashion din Romania sau exclusiv la ce se cumpara online?

  4. @Madalina Pangrate: Total. Online + magazine tradiționale.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close