Închide

Ce vrei să cauți?

Industria auto, pe primul loc la publicitatea online în România

romania online advertising
romania online advertising

Industriile din România cu cele mai multe campanii de promovare online sunt Auto (11% din total), Computere & Audio-Video (9%) și Igienă și îngrijire personală (8%).
Cel mai inactiv sector în online este cel imobiliar, cu numai 0,35% din totalul advertisingului online – reiese din studiul gemiusAdMonitor, realizat în zece țări est și central europene, țări în care Gemius* monitorizează cel puțin 50% din campaniile online.

romania online advertising

Raportul detaliat este disponibil aici.

*Datele provin din gemiusAdMonitor- un raport care ofera informatii despre formatele de publicitate online de top si despre principalele sectoare promovate online. Raportul se bazeaza  pe analiza campaniilor online prin intermediul solutiei gemiusDirectEffect si a datelor obtinute prin AdOcean- un instrument de management al spatiului publicitar online.  Analiza cuprinde 10 tari din Europa Centrala si de Est : Romania, Bulgaria, Croatia, Cehia, Ungaria. Lituania, Letonia, Polonia, Serbia si Slovacia.
Gemius este o companie de cercetarea online si  consultanta in Europa si Orientul Mijlociu (35 de tari), originara din Polonia

Articole populare Ultima luna

Adaugă comentariu