Industriile din România cu cele mai multe campanii de promovare online sunt Auto (11% din total), Computere & Audio-Video (9%) și Igienă și îngrijire personală (8%).
Cel mai inactiv sector în online este cel imobiliar, cu numai 0,35% din totalul advertisingului online – reiese din studiul gemiusAdMonitor, realizat în zece țări est și central europene, țări în care Gemius* monitorizează cel puțin 50% din campaniile online.
Raportul detaliat este disponibil aici.
*Datele provin din gemiusAdMonitor- un raport care ofera informatii despre formatele de publicitate online de top si despre principalele sectoare promovate online. Raportul se bazeaza pe analiza campaniilor online prin intermediul solutiei gemiusDirectEffect si a datelor obtinute prin AdOcean- un instrument de management al spatiului publicitar online. Analiza cuprinde 10 tari din Europa Centrala si de Est : Romania, Bulgaria, Croatia, Cehia, Ungaria. Lituania, Letonia, Polonia, Serbia si Slovacia.
Gemius este o companie de cercetarea online si consultanta in Europa si Orientul Mijlociu (35 de tari), originara din Polonia