romania online advertising

Industriile din România cu cele mai multe campanii de promovare online sunt Auto (11% din total), Computere & Audio-Video (9%) și Igienă și îngrijire personală (8%).
Cel mai inactiv sector în online este cel imobiliar, cu numai 0,35% din totalul advertisingului online – reiese din studiul gemiusAdMonitor, realizat în zece țări est și central europene, țări în care Gemius* monitorizează cel puțin 50% din campaniile online.

romania online advertising

Raportul detaliat este disponibil aici.

*Datele provin din gemiusAdMonitor- un raport care ofera informatii despre formatele de publicitate online de top si despre principalele sectoare promovate online. Raportul se bazeaza  pe analiza campaniilor online prin intermediul solutiei gemiusDirectEffect si a datelor obtinute prin AdOcean- un instrument de management al spatiului publicitar online.  Analiza cuprinde 10 tari din Europa Centrala si de Est : Romania, Bulgaria, Croatia, Cehia, Ungaria. Lituania, Letonia, Polonia, Serbia si Slovacia.
Gemius este o companie de cercetarea online si  consultanta in Europa si Orientul Mijlociu (35 de tari), originara din Polonia

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close