La sfârșitul lui mai, Apple cumpăra Beats Electronics – producătorul celebrelor căști Beats By Dre – plătind 3 miliarde de dolari.
Căștile Beats by Dry sunt un must have printre tinerii americani (și nu numai), iar popularitatea acestui brand se datorează în mare măsură promovării extrem de creative.

În iunie, a venit la București, ca speaker la JS Camp, Phil Hawksworth, Technical Director la R/GA London.
Phil este unul dintre cei care s-au ocupat de promovarea Beats by Dre în SUA și am profitat de prezența sa în România pentru a sta câteva minute de vorbă.

Phil Hawksworth

Ne poți da exemple de proiecte la care ai lucrat și care au devenit/pot deveni studii de caz ca reușită și inovație?

Phil Hawksworth: Sunt câteva proiecte care au avut un succes deosebit.
De exemplu, campania Colors pentru Beats By Dre. Colors s-a desfășurat pe mai multe medii – TV, digital, Social Media, outdoor.
Evenimentul principal a avut loc în Time Square din New York.
Am instalat o cabină foto în care oamenii s-au putut fotografia cu căștile Beats By Dre și să își facă, pe baza acestor fotografii, propriile postere.
Posterele au fost publicate online, pe diverse canale Social Media, dar și afișate în timp real pe mai multe panouri digitale din Time Square.

Rezultatul: o expunere foarte eficientă pentru brand plus bucurie și distracție pentru consumatorii care au trecut prin celebrul loc newyorkez.

Beats by Dre: Colors Campaign Times Square Takeover from Instrument on Vimeo.

Un alt proiect digital la care a coloborat și R/GA Bucharest este Google Outside.

E vorba de panouri digitale din stații de autobuz și de metrou din Londra care au rulat informații utile gen Google Now în funcție de loc, de ora zilei, de vreme, de atracțiile locale. E o inovație media care a adus informații localizate din search-ul Google pe panouri digitale outdoor.

Google Outside from Ricardo Amorim on Vimeo.

Vor mai fi proiecte legate de Google, dar despre care nu pot deocamdată să dau amănunte.

Care este fișa de post a unui Technical Director într-o agenție digitală full service? Dacă un client te întreabă cu ce te ocupi exact, ce i-ai spune?

Phil Hawksworth: E un post care cere multă creativitate.
Cea mai mare parte din timp mi-o petrec asigurându-mă că echipa de dezvoltatori cu care lucrez (și care este incredibil de talentată) se concentrează de sarcina dificilă de a crea site-uri și aplicații rapid și la un înalt nivel de execuție.
Imaginez soluții pentru brief-urile pe care clienții ni le aduc, creez arhitecturi tehnice în acest scop și am grijă să existe o comunicare foarte bună între client și echipa care se ocupă de proiect.

Care sunt întrebările la care o companie trebuie să-și răspundă înainte de a trimite un brief de campanie digitală la o agenție?

Phil Hawksworth: Cele mai bune brief-uri pe care le primim ne cer să rezolvăm o problemă sau o provocare, mai degrabă decât să livrăm o soluție tehnică.
Când clientul vine și ne cere o anumită campanie, îl întrebăm întotdeauna de ce are nevoie de acea campanie și ce dorește să rezolve prin ea.
Aceasta este singura cale prin care ne asigurăm că vom livra ce trebuie.
Un brief bun ne spune clar care sunt termenele de livrare, ce buget avem și stabilește clar indicatorii de performanță (KPI).
Astfel, știm și noi, și clienții să măsurăm succesul unui proiect. Ne ajută, de asemenea, să imaginăm soluția tehnică cea mai potrivită.

(sursă foto: IQads)

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close