telekom romania

Ce ne interesează cel mai mult: Telekom Romania va veni până la finalul anului cu noi oferte, produse și pachete de servicii.

Telekom România, format din foştii operatori Cosmote şi Rom­telecom, pregăteşte lansarea mai multor produse şi servicii şi pachete fix mobil sub brandul „T“, dintre care o parte până la finele acestui an, ca parte a strategiei grupului de a-şi schimba „substanţial“ oferta odată cu adoptarea brandului german, a declarat într-un interviu pentru ZF Hans-Chris­tian Schwingen, director de brand în cadrul grupului german Deutsche Telekom.

„Veţi vedea mai multe lucruri întâmplându-se în următoarele două luni din punctul de vedere al rebrandingului, sunt sute de proiecte în desfă­şurare legate de acest rebranding şi mă aştept ca o parte dintre ele să fie finalizate până la sfârşitul anului“, a spus Schwingen.

O echipă de 2.000 de oameni a pregătit cel mai mare proces de rebranding din istoria pieţei locale de telecomunicaţii, cu un buget de 15 milioane de euro.

Acum 10 zile, peste 50.000 de români au controlat spectacolul de lansare a noului brand, prin intermediul celor mai recente tehnologii oferite de Telekom Romania. Oraşele Bucureşti (30.000 de participanţi), Cluj şi Iaşi (câte 10.000 de participanţi) au fost conectate de transmisiuni live în timp real, pentru a oferi cel mai interactiv show de până acum din România.

telekom romania

Spectacolul a fost controlat de participanţi prin intermediul aplicaţiei HAI! (disponibile în Play Store şi App Store), care a intermediat împărtaşirea a mii de experienţe în mediul digital.  Aplicaţia a înregistrat peste 25.000 de descărcări şi a conectat participanţii la principalele momentele ale spectacolului:

  • primul karaoke live, în trei oraşe simultan, cu peste 50.000 de voci care au cântat în acelaşi timp;
  • “Votează cântecul” – participanţii au putut alege ce melodie să urmeze pe scenă;
  • cel mai mare social media wall – toate fotografiile postate în aplicaţie sau pe paltformele de social media cu hashtag-ul #fanmagenta au fost postate în timp real pe un ecran imens;
  • „Aprinde Magenta” – participanţii au apăsat simultan pe butonul “Aprinde Magenta” din aplicaţie şi, astfel, au declanşat un spectacol impresionant de lumini şi lasere, urmat de un foc de artificii spectaculos.

Noua pagină comună de Facebook a Telekom Romania fb.com/telekom.romania a înregistrat un reach de aproape 5 milioane de utilizatori, cu un număr total de peste 10 milioane de afișări în săptămâna anterioară rebranding-ului.
Aproape 200.000 vizitatori unici au accesat website-ul evenimentului (www.fanmagenta.ro) în mai puțin de trei săptămâni.

Lansarea noului brand a fost comunicată cu sprijinul GMP Advertising (comunicare de marketing și evenimente de lansare pentru consumatori), V+O Communication (comunicare corporativă, evenimente de lansare corporate și comunicare internă), Bakers Digital Communication (social media), Media Investment (servicii media) și Webstyler (digital). Conceptul campaniei de lansare a fost dezvoltat de către GMP Advertising.

2 Comments

  1. Problema e sa ramana ieftini ca asa oferte sunt usor de facut dar sa fie decente ca pret.

  2. din data de 18 sept am facut o cerere de oferta prin email si nici pana acum nu au raspuns.

    astazi am incercat toata ziua sa fac cumparaturi online ptr produsele aflate in cosul de cumparaturi. serviciul nu functioneaza.

    nu stiu cat de seriosi sunt. m-am uitat pe facebook si pe forum si sunt foarte foarte multi nemultumiti
    Ce parere aveti? Pcat de campania de imagine!

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close