Cantitatea de informație cu care Internetul ne bombardează este uriașă și crește de la o zi la alta.
Unii cercetători spun că brandurile au între 3 și 8 secunde pentru a ne capta atenția prin mesajele online.
Este timpul mediu necesar pentru a digera un text de 140 de caractere, un headline sau o imagine+text.
După acest interval foarte scurt de timp, utilizatorii de Internet pleacă și caută altceva, dacă mesajul nu le-a stârnit interesul.
Așa a apărut conceptul de Snackable Content.
Foarte pe scurt, Snackable Content înseamnă pastile concentrate de informație (text, imagine, video) despre un produs/serviciu, foarte ușor de înțeles, memorabile, și cu care consumatorul să fie tentat să interacționeze (share, like, click etc).
Elementele vizuale au un rol important în Snackable Content: creierul uman procesează de 60.000 mai repede o imagine în comparație cu un text.
Diferența dintre Snackable Content și conținutul clasic poate fi exemplificată oarecum comparând un status pe Facebook (informație concentrată) și un comunicat de presă clasic (informație pe larg care necesită un timp relativ lung pentru prelucrare mentală).
Dacă urcăm în întregime un comunicat de presă pe Facebook nu vom avea mare succes. Altfel vor sta lucrurile dacă informația din comunicat va fi concentrată într-o formă atractivă și ușor de digerat.
Un link atașat (obligatoriu) piesei de Snackable Content poate trimite apoi utilizatorul către informații mai detaliate sau către pagina web de comandă a produsului.
Exemplu de Snackable Content în prezentarea ofertei Wolkswagen:
Vă invit la workshop-urile PR 3.0
Vom discuta o mulțime de astfel de exemple la workshop-urile PR 3.0 organizate de Naked PR, care încep săptămâna viitoare.
Vor fi întâlniri relaxate, găzduite în salonul elegant al unei frumoase vile interbelice din zona Grădina Icoanei.
Ne vom întâlni, începând cu 23 20 octombrie, în fiecare joi luni seara, de la 18.30, trei ore, timp de șapte săptămâni.
Va fi o serie de antrenamente în noile tehnici de comunicare digitală, cu soluții adaptate pieței locale, cu brainstorming de rezolvare a unor brief-uri, cu invitați speciali care au realizări incontestabile în domeniu.
Prețul întregului curs de șapte săptămâni de PR 3.0 este accesibil: 900 lei, achitabili în două rate.
Pentru plata integrală beneficiați de o reducere de 10%.
Studenții au 10% reducere. Înscrieri aici.
(În formularul de înscrire, completați rubrica „Workshopul la care doresc sa ma inscriu:” cu „PR 3.0”.)
1 comentariu Adaugă comentariu
Iar suntem de accord. Am avut o controversa cu cei de la Orkestra…un concurs de bloggeri. Sustineau sus si tare ca exista o regula in blogging precum ca un advertorial trebuie sa contina un minim de 300 de cuvinte. De asemenea au impus ca o regula ulterioara a concursului ca vor fi luate in considerare articolele pe care cititorul a „zacut” cel putin o jumatate de minut:)…Dupa parerea mea acesta cerinta este un atac la inteligenta cititorului.