Jonah Sachs

Jonah Sachs a scris „Winning the Story Wars”, considerată anul trecut printre cele mai bune cărți de marketing din lume.
Jonah Sachs va vorbi la București în cadrul conferinței internaționale The Power of Storytelling (17-18 octombrie).
Un scurt interviu despre tehnicile de storytelling în marketing în pregătirea conferinței sale (mai sunt câteva bilete, înscrieri pe site):

Cum poate storytellingul ajuta mărcile să devină mai puternice și mai credibile?

Storytellingul este o modalitate de a face ideile emoționale, mai ușor de transmis și de reținut.
Bineînțeles, crearea de relații emoționale este cheia către o marcă de succes.
Încurajez oamenii să se gândească la propriile mărci ca și cum ar fi povești în derulare între marcă și propriile publicuri.
Într-o poveste bună, fiecare punct din intrigă se aliniază unui adevăr de bază despre cum funcționează lumea – morala poveștii.
În mod similar, mărcile mari își aliniază fiecare comunicare cu o bucată din înțelepciunea lumii.

Jonah Sachs

Poveștile au fost întotdeauna modalități de transmitere a valorilor.
Ele reprezintă tehnologia care ajută valorile să călătorească. Mărcile care folosesc storytellingul devin căi de transmitere a valorilor.

Înțelegerea propriilor valori și dorința de a le transmite mai departe prin experiențe emoționale este ceea ajută la crearea unui trib în jurul brandului tău.
Toate poveștile au un erou cu care publicul se poate relaționa. Vrei ca publicul tău să spună: hei, ăsta aș putea fi eu! Mărcile care folosesc storytellingul înțeleg că nu ei sunt eroii din propriile povești, ci îi fac eroi pe cei din publicurile lor. Asta este ceea ce separă mărcile legendare de la oricare altă marcă.

Care sunt calitățile necesare pentru a fi un bun povestitor?

Încredere în propria persoană, autenticitate și răbdare.

Încredere în propria persoană, pentru că a spune o poveste este mult mai personal, mai riscant și mai uman decât a reda cifre și date. Trebuie să fii dispus să te expui și să dai greș, să fii acuzat că ești emoțional, chiar să se râdă de tine.

Autenticitate, pentru că cele mai bune povești vin din experiențele personale și din convingerea în lecțiile învățate din aceste experiențe.

Și răbdare, pentru că poveștile au nevoie de timp și spațiu să se dezvolte. Nu poți fi pe fugă și să fii într-adevăr ascultat, iar lumea să fie de acord cu tine. Ai nevoie să îți conduci încet publicul spre propriile sale înțelegeri.

De ce crezi că poveștile bazate pe valori reprezintă ”cea mai mare speranță a umanității pentru viitor”?

Poveștile au fost întotdeauna modul prin care ne-am transmis valorile mai departe. Ele ne spun ce e ”bine” și ce e ”rău”, ce ne dorim mai mult și cu ce trebuie să ne luptăm.
Ele ne spun cine suntem și ce vor cei care sunt ca noi. În prezent, ne confruntăm cu crize sociale și de mediu în creștere. În multe cazuri știm care sunt cauzele și ce ar trebui să facem din punct de vedere tehnic. Însă, mobilizarea voinței și a curajului pentru a le rezolva necesită povești puternice.

Despre Jonah și The Power of Storytelling

Jonah Sachs este co-fondator și CEO al Free Range Studios și este recunoscut internațional ca autor, specialist în marketing, designer și antreprenor. Cartea sa ”Winning the Story Wars”, este bazată pe studii de caz din propria experiență, precum și a unora dintre cele mai de succes mărci din toate timpurile. A fost inclusă de Asociația Americană de Marketing în topul celor mai importante cărți de marketing în 2013.

Jonah Sachs este unul dintre invitații conferinței internaționale The Power of Storytelling, care are loc pe 17-18 octombrie, la București. Aflată la a patra ediție, singura conferință de storytelling din Europa de Est aduce la București 10 jurnaliști, oameni de marketing și specialiști în antreprenoriat digital care vor vorbi despre puterea poveștilor de a crea conexiuni, de a inspira și de a produce schimbare și vor ajuta participanții să identifice, să construiască și să spună povești mai bune și mai relevante pentru domeniul lor de activitate, fie că e vorba de jurnalism, marketing, comunicare sau leadership.

Pentru mai multe informații și pentru înscrieri intrați pe site-ul conferinței www.thepowerofstorytelling.ro

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close