Închide

Ce vrei să cauți?

Un interviu despre rețeta corectă în online

vlad tausance, Klaus Iohannis
vlad tausance, Klaus Iohannis

Spunea cineva – cea mai proastă investiție în media din istoria României: a celor doi moguli, susținători ai lui Victor Ponta, în cele două televiziuni.

Andreea Vasile, fost reporter Digi24, VIP și Tabu, a realizat un excelent interviu cu Vlad Tăușance – responsabil pentru comunicarea online în campania prezidențală a lui  Klaus Johannis.
Câteva idei mai jos. Amplul interviul în întregime poate fi citit aici:

Ne-am bătut până în ultima secundă. Am avut forță de reacție rapidă, am transmis live, am jucat jocul până la capăt.
Când Ponta posta mesaje de campanie seci, noi transmiteam în timp real din Londra și Torino, înaintea agențiilor de presă.
În weekendul alegerilor viteza de reacție ne-a adus aproape 200.000 de fani.
Și câteva procente bune la victorie.

Obiectivele au relativ fost simple: să câștigăm primul loc în online – peste 1.000.000 de likeuri și un reach de peste 5.000.000 – apoi să câștigăm alegerile.
Ne-am depășit obiectivele.

Avem clipuri cu un milion de unici și peste 100.000 de share-uri, adică mai bine decât Inna sau Obama.

Avem mai mulți fani ca Merkel sau Hollande, cel mai bun engagement:
vlad tausance, Klaus Iohannis

Dacă este să ne luăm după rețete, Klaus Iohannis este un produs politic greu de promovat online.
Nu face poze cu pisici (deși are peste 5 azilante la curte), refuză să-și folosească familia în campanie (deși are o soție minunată și elegantă), nu vrea să intre în detalii despre viața personală (deși este pasionat de ciclism și de trandafiri).

Articole populare Ultima luna

2 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Campania asta s-a bazat in primul rand pe convingerea romanilor din mediul online ca, prin comparatie cu cei din offline, ei sunt mult prea inteligenti si bine informati pentru a fi manipulati. Asta dupa ce prin vara aparuse o stire legata de un experiment de manipularea emotionala via Facebook – http://www.zdnet.com/federal-hot-water-for-facebook-over-emotional-manipulation-experiment-7000031513/
    Dupa asta s-a mers pe demonizarea lui VP pana acolo unde acesta a luat forma unui mic Ceausescu (iesirile in strada din seara alegerilor m-au dus cu gandul la decembrie ’89).
    Putini l-au votat pa KJ convinsi fiind de discursul sau de backgroundul politic. Pe 16 noiembrie „feisbuchistii” au iesit din case pentru a-i da un vot negativ lui VP si atat.
    Concluzionand pot spune ca poporul nu a invins nici de aceasta data.Cei care au castigat sunt tot politicienii. E asemenea unui meci de fotbal unde catigatorii reali nu sunt suporterii care se injura si se ciomagesc intre ei ci jucatorii, antrenorii, finantatorii, sponsorii si restul de personaje care graviteaza in jurul unui club de fotbal si care scot profit de pe urma suporterilor.
    Sper sa nu supar pe nimeni pentru faptul ca mi-am permis sa compar un partid politic cu un club de fotbal si o campanie electorala asemenea unui campionat de liga 1 🙂

  2. #2 Comentariu nou

    Nu e nimic deplasat in comparatia partid politic=club de fotbal. Mai ales in Romania, unde pasiunile sunt atât de aprinse.

Adaugă comentariu