Închide

Ce vrei să cauți?

Cum mor prezentările PowerPoint

victor kapra revista biz
victor kapra revista biz

Îmi spunea Iulian Stanciu că echipa sa care se ocupă de conținutul online de pe site-ul eMAG a ajuns la 50 de persoane, inclusiv fotografii din studioul propriu. E o adevărată redacție!
(Câte ziare mai au azi 50 de oameni în corpul editorial?)

Explicația e simplă: de calitatea conținutului online (prezentarea produselor, foto, video, user generated content) depinde, spune Iulian Stanciu, rata de conversie, adică procentul celor care cumpără din totalul vizitatorilor pe site.

victor kapra revista biz

Mi-am axat prezentarea pe care am susținut-o la recenta Social Media Snow Camp, organizată de revista BIZ, pe ideea Companiei ca Publisher, ca producător de conținut.
Producția de conținut este scumpă, pretențioasă și de aceea valorificarea maximă a acesteia și declinarea în cât mai multe medii devine obligatorie pentru eficiență.
Unul dintre exemplele pe care le-am dat: prezentările PowerPoint.

Știm că o prezentare PowerPoint cere mult timp și multă muncă pentru redactare, aprobări etc.
Totuși, cât trăiesc astfel de prezentări? 10-15 minute, atât când  sunt proiectate pe ecran în fața publicului. Apoi își dorm somnul de veci în cine știe ce hard.

Cum ar putea fi valorificate mai bine? Câteva idei:

– selectarea celor mai interesante slide-uri și atașarea lor la comunicatul de presă post-eveniment
– unul-două slide-uri, cele mai consistente în informație, ar putea funcționa ca statusuri pe contul Facebook al brandului
– întreaga prezentare poate fi încărcată pe SlideShare, iar linkul astfel rezultat să fie folosit în materialele de promovare
– includerea prezentării în media kit-ul de pe site-ul corporate

Sunt eforturi minime care ar ajuta la mai buna valorificare a conținutului produs de organizație sub formă de prezentare PowerPoint.

prezentari powerpoint

Altfel, am rămas uimit de cum a crescut audiența Social Media Snow Camp 2014. Mă așteptam să găsesc 20 maximum 30 de pesoane, dar am dat peste un hotel plin, umplut până la refuz de particpanți, peste 80, oameni de comunicare din companii, specialiști în comunicare și bloggeri.

Și un clip realizat la eveniment de Ionuț Tecuceanu, pe tema „Cum îi explici lui Moș Crăciun ce este Social Media?”

Partenerii ediției de iarnă 2014 au fost: partenerii editiei: Telekom, UniCredit Țiriac Bank, Samsung, Renault, Shoppy, Coca-Cola, Staropramen, Sâmburești, Himalaya, TNT, Calif, Heidi și Air-France KLM.

Articole populare Ultima luna

Adaugă comentariu