Închide

Ce vrei să cauți?

Training intensiv pentru managerii de produs. Concurs

mihaela rentea
mihaela rentea

Mihaela Rențea abia terminase facultatea în 1998, când coreenii  au selectat-o să dezvolte afacerile Samsung în România, odată cu deschiderea reprezentanței oficiale.
Timp de 10 ani, până în 2008, Mihaela a îndeplinit pe rând funcțiile de șef al reprezentanței Samsung România și Director de Marketing și Comunicare pentru România și Bulgaria al aceleiași multinaționale.

După acești 10 ani, a fondat Trust Communications, promovând cu succes companii renuminte din multe domenii –  IT&C, bancar, retail sau farma.

mihaela rentea

Acum, pe baza experienței acumulate, este un cunoscut și apreciat trainer în domeniul marketingului și comunicării.

Săptămâna viitoare va susține la București, timp de trei zile (18-20 martie, între 9-17), o nouă serie de training-uri “Product Management” dedicate Managerilor de Produs, categorie profesională esențială pentru succesul brandurilor, cunoscută, în funcție de organigrama fiecărei companii, și sub titulatura de Business Line Manager, Customer Segment Manager, Category Manager, Industry Manager, Marketing Manager, Manager de Dezvoltare, Manager de Producție etc.

Cursul a fost atent și fin calibrat de-a lungul edițiilor anterioare și vine cu foarte multe exemple practice și informații adaptate participanților din fiecare industrie.
De aceea, peste 270 (94%) dintre managerii instruiți până acum de Mihaela au apreciat cursul ca fiind „Excelent” sau „Foarte bun” după participarea lor în cadrul cursurilor deschise sau in-house pe tema „Product Management”.

Mă bucur de onoarea de a fi invitat într-una dintre zilele cursului pentru a susține o prezentare cu studii de caz privind produse și servicii care, printr-o promovare online genială, au reușit să devină campioane ale pieței.
Am avut șansa să asist în ultimii 15 ani la sute de lansări și promovări de produse în diverse culturi de business, din Japonia, Statele Unite și până în Europa, mă fascinează noile medii digitale – așa că voi veni cu câteva povestiri interesante.

Concursul de care vorbeam în titlu:

Ofer o invitație pentru pentru acces în ziua a doua (joi 19 martie, între orele 9-17) la Cursul „Clever Product Management”, ziua în care țin prezentarea, prin concurs pe acest blog.

Ce trebuie să faceți pentru a participa la concurs:

Să lăsați un comentariu la acest post cu un mini-studiu de caz (două-trei fraze sunt de ajuns).

Mini-studiul de caz trebuie să cuprindă:

– nominalizați un produs a cărui lansare (sau relansare) v-a fascinat prin concept, originalitate, buzz-ul creat post-eveniment și succesul în vânzări.

Nu contează domeniul produsului, poate să fie IT & C, auto, food etc

– explicați pe scurt de ce lansarea/relansarea a fost reușită și eficientă, ce a adus nou.

Deadline pentru trimiterea participărilor: marți, 17 martie, ora 10.00.

Comentariile vor rămâne în moderare până la deadline.

Cele mai reușite comentarii vor intra în tragere la sorți pentru desemnarea câștigătorului.

Articole populare Ultima luna

1 comentariu Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Buna,

    Ma numesc Cristina si am ocupat diferite pozitii de product manager de a lungul timpului in cadrul unui important distribuitor de produse HP, IBM, Compaq, Cisco, etc.

    Produsul de a carui lansare am ramas impresionata este Tableta Nexus in 2012. Mai mult sunt impresionata de intregul fenomen Android, care practic a democratizat componeta „smart” a electronicelor de buzunar (telefoane, tablete, aparate foto, wear, etc), de exemplu peste 70% din telefoanele smart (dupa unele surse chiar peste 80%) ruleaza variante de Android.

    Cred ca a fost o lansare foarte reusita si desi conceptul nu este original /nemaipomenit, practic consider ca in cazul lansarii Tabletei Nexus 7 in 2012, Google a raspuns clar ca nu este doar un smart follower al Apple ci un concurent matur care lupta activ pentru suprematie:
    – prin sistemul de operare Android (in aceeasi zi a lansat noua versiune de Android 4.1)
    – prin controlul calitatii in zona HW (impreuna cu partenerul Asus a pus la dispozitie un HW de top, foarte apreciat; in plus a facut asta cu un 3rd party, in contrast cu Apple care controleaza intern HW-ul) – in plus a surprins prin pretul modest in raport cu performantele si calitatea HW
    – prin controlul global al experientei produsului (HW+SW+aplicatii) – ofera un produs super finisat din prima zi – asta in contrast cu lansarile anterioare in care produsul Nexus lansat s-a dovedit ca mai are mici probleme fie HW, fie SW, fie de utilizare – a fost comparat cu un Porsche al tabletelor,desi pretul a fost modest
    – prin seriozitatea colaborarii cu creatorii de aplicatii (tableta a fost la lansata la conferinta I/O – conferinta „cremei” dezvoltatorilor pt. Android; aditional „cadoul” Google I/O a fost bine asezonat – pe langa tableta Nexus 7 cu Android 4.1, dezvoltatorii au primit si un Nexus Q si un Chromebox
    – prin controlul lantul de supply-chain – produsul a devenit disponibil pentru pre-ordering pentru cateva piete mari in aceeasi zi, si a inceput sa fie livrat in mai putin de 3 saptamani catre clienti la volume mari (aproape de un milion de bucati pe luna);

    Receptia a fost excelenta, atat in revistele de electronics consumer (Ars Technica, TechRadar, CNET, Wired) cat si in zona generalista (Wall Street Journal, New York Times), in plus a primit cateva premii notabile (CNET third-best tech product and the fourth-most influential tech product of 2012, GSMA Mobile World Congress Best Mobile Tablet 2013). De altfel tractiunea in zona sociala a tabletei a fost impresionanta – aproape imediat au devenit disponibile applicatii native pentru Facebook, Twiter sau agregare de content.

    In final vanzarile au fost pe masura: vanzari care s-au apropiat de 1 milion de bucati pe luna, un total de peste 4,5 milioane pana la sfarsitul anului 2012, respectiv 7 milioane pana in Iulie 2013 cand a fost lansata a doua versiune (Nexus 7/2013).

Adaugă comentariu