Astăzi voi lucra în acest birou:
Este unul dintre birourile de call center ale companiei CGS Romania, companie de outsourcing care asigură suport, în 18 limbi, pentru clienții de pe toate continentele ai unor mari corporații internaționale, unele din Top Fortune 500.
Eu vă voi vorbi doar în românește și vă voi răspunde, între orele 12.30 și 14.30, la numerele de telefon 0215293848 sau 0215293
Ce puteți să mă întrebați:
– cum poți ajunge să lucrezi pentru clienți internaționali la CGS Romania, ca student sau ca absolvent
– care sunt cele mai căutate limbi străine și competențe
– care sunt perspectivele în cariera la CGS Romania
– în ce orașe din România poți lucra pentru companie
Dacă nu răspund chiar eu, sigur vă va răspunde unul dintre ceilalți 9 bloggeri împlicați în acest experiment : Cristian Florea, Cristian China, Bianca Ceică, Daniela Bojincă, Anca Pintilii, Livia Iușan, David Mitran, Andrei Otineanu, Mădălina Iancu, Diana Ducă + Cristian Ghingheș.
Ne auzim 🙂
1 comentariu Adaugă comentariu
cand ma gandesc la outsourcing imi vine in minte un singur cuvant „loan”
fabricile in loan