În 2005, 48% din populaţia oraşelor citea zilnic cel puţin o publicaţie tipărită; în prezent, cititorii presei tipărite nu depăşesc 13% din populaţie.
O scădere semnificativă a consumului zilnic este evidentă şi în cazul radioului – de la 59% la 36% din populaţie.
Consumul de televiziune a scăzut în ultimii zece ani cu 13 procente, de la 89% la 76%.
Interesul românilor s-a canalizat către Internet, utilizatorii zilnici crescând de 5 ori în ultimii 10 ani şi atingând 56% în 2015 în mediul urban.
Dacă acum 10 ani timpul mediu petrecut pe Internet era de 30 de minute pe zi, acum acesta depăşeşte 3 ore, la egalitate cu TV-ul.
Panotajul este cel care nu a suferit modificări în ultimii 10 ani.
Dintr-un studiu BRAT, pe care puteți să-l citiți în extenso, aici: consum_media_vs_investii_in_publicitate_2015_12_16_presa