În 2005, 48% din populaţia oraşelor citea zilnic cel puţin o publicaţie tipărită;  în prezent, cititorii presei tipărite nu depăşesc 13% din populaţie.

chiosc-rodipet-franciza

O scădere semnificativă a consumului zilnic este evidentă şi în cazul radioului – de la 59% la 36% din populaţie.

Consumul de televiziune a scăzut în ultimii zece ani cu 13 procente, de la 89% la 76%.

Interesul românilor s-a canalizat către Internet, utilizatorii zilnici crescând de 5 ori în ultimii 10 ani şi atingând 56% în 2015 în mediul urban.
Dacă acum 10 ani timpul mediu petrecut pe Internet era de 30 de minute pe zi, acum acesta depăşeşte 3 ore, la egalitate cu TV-ul.

Panotajul este cel care nu a suferit modificări în ultimii 10 ani.

Dintr-un studiu BRAT, pe care puteți să-l citiți în extenso, aici: consum_media_vs_investii_in_publicitate_2015_12_16_presa

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close