O campanie online care se viralizează pe zi ce trece, cu buget foarte mic și care aduce un trafic excelent pe site-ul clientului.
Cine nu visează la asta?
O astfel de campanie devine perfect posibilă dacă ai cel puțin două ingrediente: o idee genială, dar simplu de pus în aplicare, plus o celebritate dispusă să se implice.
Airbnb, serviciul online prin care oricine își poate închiria locuința în regim hotelier, se promovează cu ajutorul Ariannei Huffington, fondatoarea celui mai mare și influent agregator de știri și bloguri, Huffington Post.
Arianna a fost în trecut victima epuizării (s-a prăbușit de oboseală în redacție) și de atunci a devenit o promotoare înfocată a sănătății somnului: scrie cărți, articole, apare în emisiuni.
Ea și-a scos la închiriat, pe Airbnb, propriul apartament din Manhattan, pentru o noapte, două persoane, cu cină și mic dejun incluse.
Dormitorul oferit pe Airbnb arată așa:
Tariful de închiriere este zero dolari, pentru că apartamentul este oferit printr-un concurs pe Airbnb:
Airbnb se promovează (și adună date prețioase de la participanți), Huffington Post se promovează, Arianna Huffington își promovează cărțile și aparițiile în media pe tema somnului, toată lumea câștigă.
Cum spuneam, cu un buget, e de presupus, minuscul.