Închide

Ce vrei să cauți?

Orange închiriază iPhone 7 cu abonament Top Upgrade

oferta inchiriat iphone orange top upgrade
oferta inchiriat iphone orange top upgrade

Apare un  iPhone nou pe care ți-l dorești? Îți poți lua unul cu chirie. Este noua ofertă Orange.

Începând de astăzi, abonații Orange pot intra înprogramul Top Upgrade, prin care pot obține cel mai nou telefon iPhone, după fiecare lansare.

În program se pot înscrie clienții Orange, persoane fizice și mici întreprinzători, care dețin un abonament cu valoare mai mare de 14 euro, o vechime în rețea de cel puțin 12 luni și nu au avut abonamentul suspendat.

Top Upgrade este disponibil împreună cu abonamentele Orange Me fără telefon (Orange Me 11, Orange Me 17 sau Orange Me 23), încheiate pentru o perioadă de minim 24 de luni, și nu presupune un avans pentru plata telefonului. Astfel, la accesarea programului, clienții trebuie doar să își aleagă tipul de abonament dorit și modelul de iPhone.

În funcție de modelul ales, alături de abonament, pe factura lunară va fi inclusă o taxă fixă de chirie pentru utilizarea telefonului, cât și asigurarea Premium a telefonului, în valoare de 10 euro.

În fiecare an, după lansarea noului model Apple, clienții înscriși în program vor putea merge în orice Orange shop pentru a beneficia de telefonul nou. Pentru a primi noul model, aceștia vor returna telefonul existent. Totodată, se va resemna contractul de abonament, pentru a menține înscrierea în program.

Ăn programul Top Upgrade sunt disponibile următoarele modele: iPhone 7 32 GB, iPhone 7 128 GB, iPhone 7 256 GB,  iPhone 7 Plus 32 GB, iPhone 7 Plus 128 GB și iPhone 7 Plus 256 GB.

Programul Top Upgrade este disponibil exclusiv în magazinele Orange și se adresează abonaților Orange care își doresc să se bucure de smartphone-ul iPhone atât în prezent, cât și la apariția următorului model.

Mai multe detalii despre Top Upgrade şi condițiile de eligibilitate pentru înscrierea în program sunt disponibile pe www.orange.ro/servicii/top-upgrade.

Articole populare Ultima luna

3 comentarii Adaugă comentariu

  1. La prima privire pare ok, apoi, de ce contract pe 2 ani, cand schimb telefonul dupa 1 an si la schimbare trebuie sa semnez pe inca 2? Ca asa reiese din textul lor. Ok, semnez din nou, dar sper ca nu prelungesc cu inca 2 ani contractul initial, ca din 2, peste un an, se fac 4 samd si devin „sclav pe plantatie” la Orange. Apoi nu se explica in mod exact ce acopera asigurarea. Doar furtul? Scapatul pe jos? Daca il scap in apa cum e? Ca la final s-ar putea sa ma puna sa il platesc de nou, desi eu stiam ca am asigurare.

  2. #2 Comentariu nou

    Pe site gasesti informatiile despre pierdere sau furt.

  3. Citez de pe site : „Când aduci telefonul la schimb pentru a primi modelul nou, acesta va trebui să fie în stare bună de funcționare. Deși telefonul va fi asigurat pe toată perioada contractuală, există anumite situații care nu sunt acoperite de asigurare. În aceste situații, costul telefonului va trebui achitat.”
    Limbaj de lemn care nu spune nimic. Care sunt situatiile in care nu sunt asigurat? Sau care sunt cele in care sunt?

Adaugă comentariu