Aproximativ 37% dintre români au declarat la ultimul barometru că fac sport.
Cifra mi se pare un pic optimistă, dar important este că retailerul francez de echipamente sportive și-a propus un program național care să dubleze această cifră.
Cum?
Decathlon lucrează la o nouă platformă online și la un nou program de fidelizare, parte a programului național „Experiențe Sportive”.
Platforma este în lucru, va fi lansată pe 7 ianuarie, dar primește deja înregistrări de la clienții Decathlon.
Fiecare cumpărătură se transformă în puncte de fidelitate, valabile 12 luni.

În noua platformă, utilizatorii vor putea alege, începând cu 7 ianuarie, diferite sporturi și diferiți parteneri sportivi, în orașe din țară, în funcție de numărul de puncte din contul lor.
Am cerut câteva exemple de locuri în care posesorii de puncte de fidelizare vor putea merge să facă sport:
StayFitGym, Terapie pentru Miscare, Studio Universul,  Arena Sports – în București
STUDIO C – Brașov,
SquashTech – Cluj
Dar locurile pentru mișcare vor fi evident mult mai multe.

Persoanele eligibile pentru obţinerea unui card pot intra în posesia acestuia dacă au vârsta peste 18 ani şi solicită emiterea cardului fie într-un magazin Decathlon, fie online, pe website-ul decathlon.ro, în secţiunea “contul meu”.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close